خبر بد گواردیولا برای ایران و کی روش

خبر دلگرم کننده برای ساوت گیت تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که بن چیلول از چلسی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ جام جهانی را از دست داد. این در حالی است که هم تیمی او ریس جیمز نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو غایب است. آزمایشات پزشکی نشان داد که همسترینگ پای چپ او پاره شده است.

وی ادامه داد: کایل نیز در شرایط بسیار بهتری قرار دارد. او پس از کالوین تحت عمل جراحی قرار گرفت، بنابراین بهبودی او ممکن است به سرعت کالوین نباشد، اما کایل واکر احساس خوبی دارد.

علاوه بر این، رئیس سیتی به روز رسانی در مورد تناسب اندام کایل واکر ارائه کرد. وی گفت: روند بهبودی این بازیکن پس از عمل جراحی کشاله ران سریع و مطلوب بوده است.

فیلیپس پس از مصدومیت از ناحیه کتف می تواند منچسترسیتی را در بازی این هفته مقابل چلسی همراهی کند. این دیدار در مرحله سوم جام اتحادیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف ایران خواهد رفت. تعداد زیادی از بازیکنان سه شیر تا کنون مصدوم شده اند و هنوز مشخص نیست که کدام یک از آنها می توانند مقابل این تیم بازی کنند، اما با اعلام امروز گواردیولا، مطمئناً کالوین فیلیپس مشکلی برای بازی مقابل ایران نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت ساوتگیت بالاخره خبر خوبی از مصدومیت یکی از بازیکنانش دریافت کرد. زیرا پپ گواردیولا تایید کرده است که کالوین فیلیپس برای جام جهانی آماده است.

این بدان معناست که بن وایت، مرد کلیدی آرسنال قرار است برای جام جهانی به تیم بازگردد تا بحران دفاعی انگلیس را کاهش دهد. مدافع توپچی ها در تیم انگلیس برای یورو 2020 حضور داشت اما برای بازی های سپتامبر لیگ ملت ها انتخاب نشد. وایت در این فصل در سمت راست خط دفاعی توپچی ها بازی کرده و می تواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند.

گواردیولا گفت: کالوین واقعا احساس بهتری دارد. او دیروز برای دومین روز تمریناتش را با ما کامل انجام داد و روز چهارشنبه در بازی جام اتحادیه مقابل چلسی شرکت خواهد کرد. فیلیپس ممکن است روی نیمکت باشد، اما او قطعا در کنار ما خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1852131
15 نوامبر 1401 در 2:10 ب.ظ
4.3K |

1نقطه نظر

کالوین فیلیپس مشکلی برای همراهی با انگلیس ندارد

پپ گواردیولا خبر خوبی برای انگلیسی ها اعلام کرد. بهبودی کالوین فیلیپس و پیشرفت کایل واکر.

خبر بد گواردیولا برای ایران و کی روش

انتظار می رود ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول نیز در لیست اعلام شده توسط ساوت گیت در روز پنجشنبه باشد. رسانه های بریتانیایی بر این باورند که ساوت گیت می تواند روز پنجشنبه تعدادی از بازیکنان مصدوم را نام ببرد و سپس منتظر آخرین به روز رسانی وضعیت آنها باشد تا لیست نهایی را چهار روز بعد، در آخرین روز مهلت فیفا اعلام کند.