ساپینتو: داوران بازی ریخته گری آهن باید منصف باشند

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم و در پایان دلیل کارت قرمز در بازی با گل گهر مشخص نشده است و اعضای انضباطی خود کمیته دلیلی برای این موضوع پیدا نکردند. انتظار دارم با توجه به سن و سابقه ام به من احترام گذاشته شود. من فقط برای استقلال و همه تیم ها عدالت می خواهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساپینتو افزود: اگر امتیازاتی که به دلیل اشتباهات داوری از استقلال کسر نمی شد با اختلاف پیش می آمدیم. ما در بازی های قبلی به خاطر این اشتباهات تنبیه شدیم و نمی خواهم دلیل آن را بدانم، فقط می خواهم این مسائل تکرار نشود و فقط عدالت را برای همه می خواهیم.

سرمربی استقلال می گوید برای کسب سه امتیاز و صعود به صدر جدول با ذوب آهن دیدار می کنیم

ساپینتو: داوران بازی ریخته گری آهن باید منصف باشند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که در روز بازی استقلال و ذوب آهن وارد شدیم، رسانه رسمی باشگاه استقلال متن سرمربی این تیم را منتشر کرد. با توجه به زمان پرواز به اصفهان، نشست خبری قبل از بازی آبی ها برگزار نشد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: انتظار دارم داوران در دیدار مقابل ذوب آهن اشتباه موثری نداشته باشند و عدالت را در حق دو تیم رعایت کنند. استقلال از ابتدای این فصل به دلیل اشتباهات داوری امتیازات زیادی را از دست داده است که کارشناسان و تصاویر تلویزیونی آن را تایید کرده اند. ما برای برد تلاش می کنیم و نمی خواهیم به خاطر این اشتباهات امتیاز از دست بدهیم. این امتیازات قهرمانی را مشخص می کند.

البته به دلیل محرومیت ساپینتو و با وجود اینکه آبی ها به موقع پرواز می کنند، سرمربی پرتغالی نتوانست در نشست خبری حاضر شود و تنها اظهارات وی منتشر شد.


سرویس خبر شماره: 1848060
22 اکتبر 1401 ساعت 00:15
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

انتظار دارم احترام لازم را دریافت کنم

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در آستانه بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: بازی با ذوب آهن برای ما بازی مهمی است. ذوب آهن تیم خوبی است که هرگز در لیگ شکست نخورده است، اما ما برای کسب 3 امتیاز، پیروزی و صعود به صدر جدول به میدان می رویم.