شوک ستاره خارجی در استقلال در آستانه دربی/ من هم از ایران می روم!

این در حالی است که مدیران استقلال در روزهای اخیر برای پرداخت بدهی بازیکنان اقدام کرده اند و در صورت صحت این خبر بعید است مبلغ قابل توجهی از آن 70 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی باقی بماند.بدهی داسیلوا و باشگاه استقلال بدون شک باید به دنبال منابع مالی جدید برای پرداخت بدهی خود به داسیلوا باشد تا این بازیکن از چنگال آبی ها نیفتد.
البته داسیلوا در دربی برای استقلال بازی می کند اما بعد از آن مشخص نیست که مدافع برزیلی در ترکیب استقلال باشد یا خیر؟! بحران پرداخت بدهی داسیلوا زمانی آشکارتر می شود که مدیر برنامه او متوجه می شود که کرایه معوقه 6 ماهه مدافع برزیلی منجر به صدور اخطار اخراج برای سیلوا شده است.
در واقع باشگاه استقلال باید علاوه بر پرداخت بدهی مدافع این بازیکن که مدیر برنامه هایش به آن اشاره کرده است، اجاره بهای معوقه این بازیکن را نیز به صورت دلاری پرداخت کند.
توجه داشته باشید که در تاریخ یکم آذرماه نامه ای اخطاری مبنی بر پرداخت 172 هزار و 682 دلار توسط این بازیکن به باشگاه ارسال شد.
در 11 دسامبر 55000 دلار از این مبلغ را پرداخت کرد و 114682 دلار باقی ماند.
رافائل وکیل برزیلی برای مسئولان باشگاه ایمیلی ارسال کرده است تا پس از واریز مبلغ فوق به صورت کامل و یکجا، یک نسخه از سند حواله بانکی را به این آدرس ایمیل کنند و یا در صورت داشتن نظر یا سوال با شماره تلفن تماس بگیرند. او را آن گونه همچنین خاطرنشان می شود در پایان این مدت در صورت بی توجهی به اخطار دوم چاره ای جز فسخ قرارداد نخواهند داشت و طبق قوانین فیفا عمل می کنند.
بدون شک اگر سران باشگاه استقلال بر حفظ حضور داسیلوا اصرار دارند و معتقدند این مدافع برزیلی به درد آنها می خورد، باید هر چه زودتر وارد عمل شوند.
البته مدیر برنامه داسیلوا ایرانی است و با توجه به اینکه ایمیلی در اختیار باشگاه قرار داده تا در صورت وجود هرگونه سوال، به نظر می رسد انعطاف وجود دارد که اگر باشگاه استقلال قصد داشت این مبلغ را با چند روز تاخیر به حساب خود واریز کند. ، مذاکراتی را در این زمینه انجام دهد.
با این حال، اگر مدیران سابق استقلال مرتباً برای پرداخت مطالبات داسیلوا اقدام می کردند، هرگز به این نقطه نمی رسیدیم که مدافع برزیلی استقلال را در آستانه دربی تهدید به جدایی کند و تلویحاً به مدیران باشگاهش بگوید که در صورت عدم پرداخت پول. پرداخت، دربی آخرین بازی او برای استقلال خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در روزی که باشگاه استقلال از پرداخت 40 درصد مطالبات بازیکنان خبر داد، خبر مهم دیگری چشم را جلب کرد؛ خبری که به ماجرای اخطار داسیلوا به باشگاه استقلال اختصاص دارد که موج جدیدی از نگرانی ها را از ادامه حضور این مدافع برزیلی در باشگاه استقلال ایجاد کرد. برونا کاستا راموس، وکیل برزیلی رافائل داسیلوا آرودا، مدافع برزیلی استقلال با ارسال نامه ای اخطاری به این باشگاه و تاکید بر علاقه این بازیکن برای حل مسالمت آمیز این موضوع، 10 روز به مدیران استقلال مهلت داد.
درخواست این بازیکن مبلغ 114.000.682 دلار است که باشگاه استقلال باید تا زمان اعلام شده از سوی مدیربرنامه این مبلغ را به حساب داسیلوا واریز کند تا خطر جدایی این بازیکن و فسخ قسمت یک طرفه خنثی شود. قرارداد. این اخطار یا به اصطلاح “اخطاریه” شوک بزرگی به باشگاه استقلال در آستانه دربی وارد کرد چرا که در روزهای اخیر صحبت از دریافت کمک مالی 70 میلیارد تومانی از سوی برخی نهادها به باشگاه استقلال شده است. و اگر این مبلغ همان مبلغی باشد که به گفته رسانه ها، باشگاه استقلال نباید بابت پرداخت بدهی داسیلوا مشکلی داشته باشد.
البته باید مشخص شود بدهی به استراماچونی چقدر است که قرار است ابتدا این مبلغ صرف پرداخت مطالبات سرمربی سابق استقلال شود.

شوک ستاره خارجی در استقلال در آستانه دربی/ من هم از ایران می روم!