غیبت طارمی زمانی که می توانست مسیو گل شود!

اگر طارمی محروم نشود و مقابل سانتا کلارا حاضر شود و هر دو پنالتی تیمش را در آن بازی بزند و یک گل دیگر به ثمر برساند، تعداد گل هایش در این فصل به 17 می رسد و به دو گلزن دیگر لیگ برتر می پیوندد.لیگ پرتغال. . . قرار داده شد



مجله اخبار فوتبال داخلی

پورتو در غیاب ستاره ایرانی خود مقابل سانتا کلارا پیروز شد.

غیبت طارمی زمانی که می توانست مسیو گل شود!

در شبی که طارمی نداشت، پورتو در نیمه اول دو پنالتی مقابل سانتا کلارا دریافت کرد، ماتئوش اوریبه پنالتی اول را به گل تبدیل کرد اما اوتاویو دومی را از دست داد.


سرویس خبر شماره: 1921305
آوریل 27, 1402 در 02:04
820 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پنالتی های پورتو توسط دیگران به ثمر رسید.

مهدی طارمی که در هفته آخر لیگ برتر پرتغال علاوه بر گلزنی و عملکرد موثر در تیم پورتو مقابل بنفیکای صدرنشین، به دلیل دریافت 5 کارت زرد جریمه شد، شنبه شب در دیدار مقابل سانتا کلارا حضور نداشت. که فرصت آقای گلی را هم مقابل این تیم رد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، روز شنبه در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم سانتا کلارا رفت. شب ساعت 11 شب

در نیمه دوم هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و در نهایت در رقابتی نزدیک یاران طارمی موفق شدند از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2 بر 1 پیش بیفتند و 67 امتیازی شوند و با توجه به باخت این هفته از بنفیکا، امتیاز خود را کاهش دهند. فاصله از بالای جدول به 4 امتیاز و امیدواری بیشتر از همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر پرتغال.

ستاره ایرانی پورتو که قبل از هم تیمی هایش تجربه گلزنی در لیگ برتر پرتغال مقابل سانتا کلارا را نداشت و تنها یک بار در جام حذفی موفق به گلزنی شده بود، به دلیل غیبت در این دیدار، بار دیگر در لیگ موفق به گلزنی نشد. از دست دادن رهبر جدول گلزنان.