غیبت مشکوک پورعلیگنجی مقابل سایپا

اما نکته جالب نیمکت نشینی مرتضی پورعلیگنجی، مدافع ملی پوش پرسپولیس در این دیدار بود. او که تمام بازی های تدارکاتی پرسپولیس را انجام داد، از روی نیمکت بازی های علی نعمتی و گئورگی گلسیانی را تماشا کرد.

غیبت مرتضی پورعلیگنجی در ترکیب پرسپولیس برای خیلی ها سوال برانگیز است.

این موضوع به این دلیل است که طبق آخرین مقررات فوتبال ایران، محرومیت پورعلیگنجی منوط به گذشت زمان است اما باشگاه پرسپولیس منتظر بررسی نهایی این بازیکن است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس ساعتی پیش در حالی به مصاف سایپا رفت که خیلی ها فکر می کردند این بازی شبیه سازی هفته اول یحیی مقابل ذوب آهن است و به نظر می رسد این اتفاق هم افتاده است و یحیی با ترکیبی نظر پسر چیدمان اصلی است، او تیمش را به میدان فرستاد.


سرویس خبر شماره: 1837103
15 مرداد 1401 ساعت 22:13 |
7.5 هزار |

0نقطه نظر

اما حالا به نظر می رسد یک نقص باعث نیمکت نشینی یحیی برای علی در تست تیمش برای دیدار با ذوب آهن شده است. او در آخرین بازی قبل از خروج از ایران به مقصد چین به دلیل اختلاف با داور از سوی کمیته داوران محروم شد و حالا باشگاه پرسپولیس در مورد بخشودگی محرومیت او به نتیجه نرسیده است.

پس این احتمال وجود دارد که یحیی که از ترس محرومیت نیم فصل برای تاجیکستان به میدان نرفته است، در اولین بازی در ترکیب اصلی از پورعلی گنجی استفاده نکند.



مجله اخبار فوتبال داخلی