لاپورتا: ما از لواندوفسکی برای تمام تلاش هایش تشکر می کنیم

خوان لاپورتا گفت: ما پیشنهادی را برای روبرت لواندوفسکی ارسال کرده ایم، بایرن در حال ارزیابی او است و منتظر پاسخ باشگاه هستیم و البته امیدواریم که پاسخ آنها مثبت باشد. همچنین از این فرصت استفاده می کنم و از لواندوفسکی بابت تمام تلاش ها تشکر می کنم. تلاش هایی که او انجام داده است متشکرم دیتا. من با ژاوی صحبت کردم و او برای شروع فصل جدید بسیار هیجان زده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر بارسلونا پیشنهادهای متعددی برای خرید روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی از بایرن مونیخ ارسال کرده و امیدوار است این مهاجم را در فصل تابستان به خدمت بگیرد. در مراسم معارفه آندریاس کریستنسن، خوان لاپورتا در مورد تلاش برای جذب لواندوفسکی و البته از وضعیت مالی امیدوارکننده بارسلونا در ماه های آینده صحبت کرد.

فعال شدن اهرم دوم اقتصادی؟ تا زمانی که این قرارداد را امضا نکنیم، دیگر بازیکنی جذب نمی کنیم. این قاعده کلی است، اگرچه ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد. آبروی بارسا برگشته است، اما به دلیل شرایط اقتصادی که از شرایط قبلی به ارث رسیده است، عملیات دشوارتر است. اگرچه برخی از رقبا می خواهند از این وضعیت اقتصادی سوء استفاده کنند، اما زمانی تمام می شود که ما اولین پیام را به بازار ارسال کنیم. ما خوش شانسیم که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان می خواهند خودشان به بارسلونا بیایند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که منتظر پاسخ بایرن مونیخ در مورد روبرت لواندوفسکی است.


سرویس خبر شماره: 1832516
16 جولای 1401 ساعت 17:51 |
32 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

همه می خواهند به بارسلونا بیایند.

آینده جرارد پیکه؟ او به من گفت که می خواهد فصلی عالی داشته باشد، جرارد پیکه در حال حاضر بسیار مشتاق و با انگیزه است. به عنوان کاپیتان، پیکه نقش مهمی در کمک به بازیکنان جدید خواهد داشت و همیشه هم همین بوده است. من هیچ وقت فنی کار نمی کنم.