لیگ 1/ تیم شکست ناپذیر باخت!

تیم فوتبال شهرداری آستارا یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول را از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه وحدت به مصاف تیم ششمی استقلال ملاثانی برگزار کرد و میزبان شاگردان ابراهیم اشکش بود.

شهرداری آستارا در دیداری سخت مقابل استقلال ملاثانی دومین برد فصل را به دست آورد.

لیگ 1/ تیم شکست ناپذیر باخت!

شاگردان قربانی در بازی امروز با برتری یک بر صفر با ارزش 12 امتیازی شدند که دومین پیروزی فصل آنها بود و در حالی که بالاتر از چادرملو قرار داشتند به رده چهاردهم جدول لیگ یک صعود کردند و استقلال ملاثانی با 19 امتیاز باقی ماند و یک سقوط کرد. محل. ، در رتبه هفتم قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان پیروز قربانی در هفته های پایانی لیگ یک وضعیت خوبی نداشتند و در رده پانزدهم قرار گرفتند، شرایط پیچیده ای داشتند اما امروز در بازی خانگی مقابل استقلال ملاثانی به میدان رفتند. عملکردی فراتر از انتظار بود و توانست سه امتیاز را کسب کند. این جلسه را پشت سر بگذارید.

دانش آموزان ابراهیم اشکش که دو هفته پیش پس از 31 بازی بدون شکست مقابل خیبر خرم آباد شکست خوردند و در آخرین بازی خود مقابل پارس جنوبی جم به تساوی رضایت دادند، امروز نتوانستند گل خورده مقابل شهرداری آستارا را جبران کنند و به پایان رسید. کارشان با شکست..

شاگردان پیروز قربانی که آخرین بار در هفته چهارم لیگ یک مقابل وان پارس اصفهان به پیروزی رسیدند و سپس در 8 بازی متوالی موفق به پیروزی نشدند و سه شکست و پنج تساوی کسب کردند، امروز به این روند پایان دادند و مقابل تیم سرسخت استقلال قرار گرفتند. ملاثانی پیروز شد.


سرویس خبر شماره: 1854114
27 نوامبر 1401 @ 4:45 ب.ظ
6.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شهرداری آستارا یک – استقلال ملاثانی صفر;

در حالی که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم شهرستان آستارا در دقیقه اول وقت اضافه توسط ناصر رضایی به گل رسید و با برتری یک بر صفر مقابل استقلال ملاثانی به رختکن رفت.