انصاری فرد: من از جهانبخش دفاع می کنم

انصاری فرد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تاثیر تجربیاتش از سومین حضور متوالی در جام جهانی در کمک به تیم ایران گفت: برای سومین بار متوالی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را دارم. من همیشه به تعهداتم احترام گذاشتم و سعی کردم بهترین هایم را در زمین ارائه دهم. من تجربه زیادی مقابل تیم های بزرگ دارم و سعی می کنم این تجربیات را به جوانان بدهم، تا ثانیه آخر بازی سوم تلاش می کنیم تا صعود کنیم.
کاپیتان ایران با اشاره به آشنایی خود با تیم انگلیسی گفت: یک سال در ناتینگهام فارست انگلیس بودم و شرایط و تاثیر فوتبال این کشور را می دانم. انگلیس یکی از بهترین لیگ های دنیا را با بهترین بازیکنان دارد. من شرایط این گروه را درک می کنم و آن را به سایر بازکنان منتقل می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار گفت: پس از صعود مقتدرانه در جام جهانی، کار آماده سازی خود را آغاز کردیم و بر اساس تجربیات قبلی آماده شدیم. بهترین تیم ها و بازیکنان جهان همیشه به جام جهانی می آیند و این جام بهترین تورنمنت فوتبال جهان است.
وی ادامه داد: در جام جهانی 2022 قطر با تمام توان بازی خواهیم کرد تا بهترین نتایج را در این کشور ثبت کنیم. ما به دنبال تاریخ سازی جام جهانی هستیم. همه بازیکنان و کادر فنی قسم خورده اند که روی فوتبال تمرکز کنند.

بازیکن تیم ملی در پایان در پاسخ به سوالی درباره حضور هواداران زن در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی، گفت: برای من، تیم، مردم و کشورم مایه افتخار است. جام جهانی برای این است که همه از این مسابقات لذت ببرند و تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد. با تمام احترامی که برای همه فوتبالدوستان دنیا قائلم، باید بگویم که ایران بهترین هواداران دنیا را دارد و تیم ملی و باشگاه های ایران از طرف هواداران نقطه قوتی دارند.


سرویس خبر شماره: 1854111
27 نوامبر 1401 در 4:42 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همه منتظر شروع جام جهانی هستیم

روزنامه نگار انگلیسی در این دیدار از انصاری فرد سوالی با این مضمون پرسید که آیا با توجه به اتفاقات کشورتان با مردم ایران همدردی می کنید؟ ملی پوش فوتبال ایران به این خبرنگار گفت: ما یک تیم واقعی هستیم و به همین دلیل از خود دفاع می کنیم. دیروز هم این سوال مطرح شد. ما مشکلی نداریم که شما هر روز یک سوال بپرسید و به آن احترام می گذاریم. همانطور که بازی کردن وظیفه من است، سوال پرسیدن هم وظیفه شماست، اما همه ما باید وظایف خود را در تجارت خود به خوبی انجام دهیم. من از علیرضا جهانبخش دفاع می کنم چون سوالی از او پرسیده شد که همین طور بود و نمی دانم شما بودید یا شخص دیگری. پاسخی که ما می دهیم چیزی نیست که بعداً بنویسید و تحلیل کنید.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی

او اضافه کرد : امروز اومدم جواب همه رو بدم ولی بخاطر اتفاق دیروز هر چی الان بگم یه جور دیگه نوشته میشه.. من برای کشور دیگری نیستم. از بچگی آرزو داشتم فوتبالیست شوم. آرزوی من هم مانند اسطوره های فوتبال کشورم حضور در جام جهانی بوده است. الان در جام جهانی هستم و می خواهم مردم ایران را خوشحال کنم. من قول می دهم که همه برای شاد کردن مردم ایران تلاش کنیم. در جام جهانی قطر نیز مانند سایر دوره های جام جهانی، همه بازیکنان تا آخرین لحظه برای مردم و کشورشان تلاش خواهند کرد.

انصاری فرد درباره حضور کارلوس کی روش در راس تیم ملی گفت: صحبت و تمجید ما در رزومه کیروش خنده دار است زیرا او مربی شناخته شده ای در دنیا و آسیاست و همه نتایج و کارنامه او را می دانند و نیازی به تعریف ندارد. زمانی که او چند سال پیش سرمربی تیم ملی بود، ما هنوز یک تیم واقعی بودیم و تا آخرین لحظه برای تعالی و شادی مردم تلاش کردیم. باید بگویم همه منتظر شروع جام جهانی هستیم تا بهترین نتایج را برای کشورمان بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انصاری فرد: من از جهانبخش دفاع می کنم