مسی دوباره به کابوس رونالدو تبدیل شد/ لئو 2 سال کوچکتر به زودی از کریستیانو سبقت خواهد گرفت

این سیزدهمین گل فصل مسی در بیستمین بازی و هشتمین گل او در لیگ 1 و بیست و چهارمین گل در مجموع او برای پاریسی ها پس از ترک بارسلونا در تابستان 2021 بود. مسی با 672 گل در 778 بازی بهترین گلزن بارسلونا بود که بیشتر از کاتالان ها بود. گلزن دوم، سومین گلزن برتر و چهارمین گلزن برتر غول ها روی هم رفته.

این بازیکن آرژانتینی 90 دقیقه کامل بازی کرد و تیم کریستوف گوتیه با دو گل پیروز شد تا برتری خود در لیگ 1 نسبت به لنز رتبه دوم را به 6 امتیاز افزایش دهد. هوگو اکیتیکه مهاجم قبل از اینکه مسی برتری تیم میزبان را قطعی کند، دروازه را باز کرد.

این گزارش از عملکرد مسی و رونالدو در سال گذشته را نیز بخوانید: مقایسه عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال 2022; آمار باورنکردنی/ ​​رویای مسی و کابوس کریس!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این خبر را از دست ندهید: قرارداد بزرگ مسی با پاری سن ژرمن پس از قهرمانی در جام جهانی/ جزئیات سود لئو برای باشگاه متمول فرانسوی

مسی قهرمان پیروزی قابل توجه آرژانتین مقابل فرانسه در فینال ماه گذشته بود. فوق ستاره آرژانتینی در راه رسیدن به فینال چندین رکورد را شکست تا در نهایت جامی را که در طول دوران حرفه ای اش از او دور مانده بود، بدست آورد. مسی برای اولین بار پس از جام جهانی برای پاری سن ژرمن بازی کرد و برای بازی های لیگ 1 مقابل استراسبورگ و لنز و قهرمانی کوپا دو فرانس مقابل شاتورو غایب بود.

این بدان معناست که لئو در دوران باشگاهی خود 696 گل برای بارسلونا و پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است که با تعداد گل های کریستیانو رونالدو در پنج لیگ برتر اروپا برابری می کند. فوق ستاره پرتغالی در اولین حضور خود در منچستریونایتد 118 گل به ثمر رساند و سپس رکورد 450 گل در 438 بازی برای رئال مادرید به ثمر رساند، به علاوه 101 گل در سه فصل حضور در یوونتوس و سپس 27 گل دیگر برای یونایتد در پاس دوم خود. یونایتد.

شادی گل لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن و آنژه

لیونل مسی در اولین بازی خود پس از قهرمانی چشمگیر آرژانتین در جام جهانی گل زد و پاری سن ژرمن از آنجر گذشت.

رونالدو همچنین در اوایل دوران حرفه ای خود 5 گل برای اسپورتینگ لیسبون به ثمر رساند و تعداد گل های خود را برای این باشگاه به 701 رساند که 5 گل بیشتر از مسی که دو سال از او کوچکتر است.