معادله پیچیده خط میانی استقلال

ریکاردو ساپینتو در انتخاب هافبک های تیمش مقابل هواداران کار سختی خواهد داشت.

معادله پیچیده خط میانی استقلال

مهدی پور و چشمی در این دیدار با کارت زرد محروم شدند و بازی با آلومینیوم اراک را واگذار کردند. ساپینتو از آن پس باید از حضور سعید مهری در خط میانی در کنار آرش رضاوند و زبیر نیک نفس بهره می برد.

1851122

در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، محرومیت سعید مهری، مهدی مهدی پور را به ترکیب اصلی اضافه کرد و در کنار روزبه چشمی و آرش رضوند به میدان رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی به مصاف فن می رود که تمامی هافبک های این تیم بدون مصدومیت و محرومیت حضور دارند و ساپینتو باید از بین آنها سه نفر را انتخاب کند.

حالا برای بازی با هواداران، همه این هافبک ها آماده حضور در ترکیب هستند. مهدی پور، چشمی، مهری، رضاوند و نیک نفس با انگیزه زیادی در تمرین استقلال حاضر می شوند و برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می کنند. در این شرایط با توجه به علاقه ساپینتو حضور چشمی و رضاوند در ترکیب اصلی قطعی است و احتمالا باید یکی از مهدی پور و مهری را انتخاب کرده و به میدان بفرستد.


سرویس خبر شماره: 1920428
آوریل 22, 1402 در 2:21 ب.ظ
28.6 هزار |

7نقطه نظر

کدام ستاره نیمکت نشین خواهد شد؟

این تردد بازیکن برای ساپینتو در دربی مقابل پرسپولیس ادامه خواهد داشت و باید دید سرمربی پرتغالی استقلال پس از مشورت با همکارانش در بازی های بعدی از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی