ناگل زمان: ما باید ویکتوریا را ببریم. این 3 نکته ضروری است

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن، پیروزی و سه امتیاز بازی فردا مقابل ویکتوریا پلزن را واجب و حیاتی خواند.

ناگل زمان: ما باید ویکتوریا را ببریم.  این 3 نکته ضروری است

ناگلسمن در مورد وضعیت مصدومیت کینگزلی کومان گفت:“شرایط او خوب است و امروز تمریناتش را بدون مشکل به پایان رساند، اما برای بازی فردا او را به خطر نمی اندازم. کومان در چند روز آینده بیشتر تمرین خواهد کرد و من خوشبین هستم که او به بازی خواهد رسید. مقابل دورتموند، اگرچه او بعید است که در تمرینات منظم حضور داشته باشد.”

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری بازی فردا گفت:“ما باید بازی فردا را ببریم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. پیروزی مقابل ویکتوریا بسیار مهم است و روند بردهای ما باید ادامه یابد. من از بازیکنانم انتظار بهترین عملکرد را دارم. می دانم که ویکتوریا فردا دفاع خواهد کرد، اما آنها باید بازی کنند. دو بازیکن خطرناک در حمله. هدف ما این است که بهترین بازی ممکن را انجام دهیم و پیروز شویم. پیروزی مقابل ویکتوریا روحیه تیم را برای بازی مقابل دورتموند در بوندسلیگا تقویت می کند.


سرویس خبر شماره: 1846360
اکتبر 11, 1401 @ 4:25 ب.ظ
106

0نقطه نظر

فردا دفاع می کنند

توماس مولر و جاشوا کیمیش به کرونا مبتلا شدند:“هر دو هیچ علامتی ندارند و به تنهایی در خانه تمرین می کنند. وضعیت آنها کاملا خوب است. اگر تست آنها در روز جمعه منفی باشد، در لیست بازی مقابل دورتموند قرار خواهند گرفت و سپس باید دید که آیا شرایط لازم برای این بازی را دارند یا خیر. در ترکیب معمولی باشم یا نه. من شخصاً خوشبین هستم.”

آلفونسو دیویس در حال استراحت:او جوان است و می تواند خیلی از بازی ها را بدون مشکل انجام دهد. البته برای اینکه به بازیکنان استراحت بدهم، بازی آینده را تماشا می کنم، اما هنوز برای بازی فردا تصمیم نگرفته ام. استانیسیچ می تواند به جای او بازی کند و بیایید ببینید چه اتفاقی قرار است بیفتد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ پس از پیروزی دلگرم کننده 4-0 مقابل بایرلورکوزن، اکنون کاملا آماده است تا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن برود. این دیدار فردا در آلیانز آرنا برگزار می شود. بایرن در دو بازی قبلی خود مقابل اینتر و بارسلونا پیروز شده و صدر گروه است.

سیستم چرخشی:ما قطعاً باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم، اما تغییرات زیادی نخواهیم داشت. بازیکنان می توانند به چند روش استراحت کنند. بازیکن می تواند نیمکت نشین شود، از ترکیب خارج شود یا در نیمه دوم تعویض شود. فردا، شما می توانید ببینم در مورد ترکیب ثابت چه تصمیمی خواهم گرفت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی