نایژپور: توانایی برد مقابل استقلال را داریم


سرویس خبر شماره: 1838793
اوت 26, 1401 @ 2:06 بعد از ظهر
856

3نقطه نظر

من مثل یک سرباز برای یک ملوان می جنگم

نایج پور در پایان درباره تقابل با استقلال اضافه کرد: استقلال باشگاه بزرگ و قابل احترامی است و فصل گذشته قهرمان لیگ شد، اما با انزلی هم بازی می کنیم و حریف سرسختی برای استقلال هستیم. ما کاملاً از حساسیت این بازی آگاه هستیم، اما توانایی برد مقابل استقلال را داریم. همچنین باید بگویم که میدان هواداران در ورزشگاه سن سیروس واقعا خالی است و امیدوارم مشکل حضور جمعیت به زودی حل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکن جدید ملوان می گوید در بازی فردا حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود.

وی در مورد باخت ملوان در افتتاحیه لیگ مقابل پیکان ادامه داد: هفته اول فصل بود و دو تیم از سالن خارج شده بودند. تیم ما دیرتر تشکیل شد و نیازی به هماهنگی نبود، اما در هر دقیقه از بازی بهتر می شدیم و اگر اینطور حساب کنید قطعا بازی به بازی بهتر می شویم و می توانیم نتایجی در خور یک ملوان به دست آوریم.

این بازیکن درباره تجربه همکاری با مازیار زارع به عنوان یک مربی جوان گفت: آقای مازیار واقعا تسلط بسیار خوبی به بچه ها دارد و کار با او در این مدت بسیار لذت بخش بود. او مربی جوان اما با تجربه ای است و مطمئناً می توانیم با او به ملوان کمک کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصطفی نایج پور که فصل گذشته در نفت مسجد سلیمان بازی می کرد، امسال برای انجام خدمت سربازی به بندرانزلی رفت. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که در تیم ریشه دار ملوان سرباز هستم و خدمتم را اینجا می گذرانم و برایم مایه مباهات است. امیدوارم بتوانم به عنوان یک سرباز برای این تیم بجنگم و به خودم و تیمم در رسیدن به اهدافمان کمک کنم. امیدوارم در این فصل بهترین نتایج را با ملوان بگیریم.