روزنامه نگار مورد علاقه امباپه در PSG; باشگاه برای اوست!


این روزنامه نگار تلویزیونی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که پس از 10 سال همکاری از آنها جدا شده است. موقعیت او در باشگاه PSG هنوز نامشخص است اما گمان نمی رود که او به عنوان مدیر روابط عمومی استخدام شود.
گفته می شود این روزنامه نگار فرانسوی قرار است در ساختار برنامه ریزی و مدیریتی این باشگاه جایگاهی داشته باشد و دیگر قصد ندارد در عرصه رسانه و اطلاع رسانی فعالیت کند.
حضور او در پاری سن ژرمن در واقع حکایت از گامی رو به جلو دیگر سران این باشگاه برای تقویت رابطه با امباپه دارد، رابطه ای که هفته گذشته پس از درگیری او با نیمار بسیار جنجالی بود و انتقادهای زیادی را به دنبال داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، به نظر می رسد همه اتفاقات این باشگاه باید مطابق میل او پیش برود.
در حالی که جنجال درگیری این بازیکن و نیمار در روزهای اخیر و تنش ایجاد شده در این تیم همچنان ادامه دارد، شواهد نشان می دهد سران این باشگاه همچنان در حال ساخت پروژه ورزشی خود حول تیم فرانسه هستند.
پس از انتصاب لوئیس کامپوس، که یکی از شخصیت های مورد علاقه امباپه در دوران حضورش در موناکو بود، به عنوان مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، مارکا اکنون گزارش داده است که جولیان مینار، یکی از روزنامه نگاران بسیار نزدیک به این بازیکن نیز به استخدام این باشگاه درآمده است. پی اس جی آمد.

جولیان مینار، گزارشگر Telefot و دوست نزدیک کیلیان امباپه، توسط رهبران پاری سن ژرمن به خدمت گرفته شد.


سرویس خبر شماره: 1838792
اوت 26, 1401 @ 2:03 PM
2.9 هزار |

1نقطه نظر