نصرتی: تراکتور از داوری آسیب دید

* افکار تارتار را می دانیم
وی با بیان اینکه امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم، افزود: بازیکنان ما با انگیزه تمرین کردند. ما شناخت نسبی از دشمن و تفکر آقای تارتار داریم. نکته مهم برای بازی فردا کیفیت خوب چمن ورزشگاه فولاد شهر است که باعث می شود هر دو تیم بازی تاکتیکی خوبی را انجام دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نصرتی مربی تیم تراکتورسازی پیش از سفر تراکتورسازی به اصفهان درباره این دیدار اظهار نظر کرد.

* آماده بازی چدن هستیم
وی با بیان اینکه تراکتور از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس از تساوی هفته گذشته با صحبت های آقای خمز و آنالیز او از تیم حریف، آمادگی خوبی برای دیدار با ذوب آهن داریم.

* گل گهر تیم خوب و بزرگی است
نصرتی با تاکید بر اینکه شایسته پیروزی مقابل گل گهر در دیدار گذشته بودیم، تصریح کرد: گل گهر تیم خوب و با استعدادی با یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران است. هر دو تیم در این دیدار موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما به نظرم موقعیت های تراکتور بهتر بود.

* تمرینات منظمی داشتیم
نصرتی در ابتدای صحبت های خود گفت: با توجه به فشردگی تیم و آقای خمز به جای ایشان در نشست خبری حاضر شدم. خدا را شکر که تراکتور در شرایط خوبی است و در طول هفته به طور منظم تمرین کردیم.

محمد نصرتی می گوید تراکتور برای برد به اصفهان رفت.

نصرتی: تراکتور از داوری آسیب دید

* روی پنالتی حساس شدیم
وی افزود: با توجه به اینکه در جام حذفی با دو پنالتی از دور مسابقات حذف شدیم، تیم ما به پنالتی حساس است و متأسفانه در دیدار قبلی پس از دریافت یک گل پنالتی، تراکتور هارمونی از دست رفت و ما نیز دریافت کردیم. گل دوم با این حال به سرعت به بازی برگشتیم و ضمن جبران گل خورده، موقعیت های گلزنی بسیار خوبی هم ایجاد کردیم.

* متأسفانه از پزشکی رنج بردیم
سرمربی تراکتورسازی در پایان اظهارات خود گفت: ما همیشه به داوران احترام می گذاریم اما متأسفانه در بازی های اخیر از نظر داوری ضرر کرده ایم و در بازی آخر داور و دستیارش کمی عجله کردند تا بازیکن ما را اخراج کنند. . امیدوارم داوران با حساسیت بیشتری مسابقات ما را قضاوت کنند تا از این جنبه آسیب نبینیم و فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1866921
6 فوریه 1401 ساعت 20:32 |
11.1 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

افکار مهدی تارتار را می دانیم

* امیدوارم هواداران به ما کمک کنند
وی افزود: هواداران دوازدهمین حامی ما هستند و امیدوارم امسال هم از ما حمایت کنند تا بتوانیم به هدف خود که در جمع بهترین تیم ها هستیم و محبت هواداران را برگردانیم.

* علاقه مندان رکن اصلی موفقیت ما هستند
نصرتی در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه ها گفت: هواداران تراکتورسازی که عنوان پرشور را به خود اختصاص داده اند رکن اصلی تیم هستند و از حضور آنها دلگرم هستیم. امیدوارم هر چه زودتر آنها را ببینیم. قطعا با دیدن هواداران در ورزشگاه ها انگیزه آقای خمز و همه اعضای تیم بیشتر می شود.