نوراللهی در متن جنجالی ترین صحنه هفته امارات

ساعاتی بعد در برنامه ویژه شبکه ابوظبی الریاضیه، فرید علی، کارشناس داوری درباره این صحنه گفت: توپ به شانه احمد نوراللهی برخورد کرد و هیچ خطای پنالتی برای الوحده وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در دقیقه 80 این دیدار ارسال کرنر به سمت دروازه الاهلی شباب با ضربه سر ماراکاس، مدافع برزیلی الوحده همراه شد و سپس توپ به آدرین سیلوا، هافبک پرتغالی الوحده رسید. ، و همچنین با ضربه سر سعی کرد دروازه شباب الاهلی را تهدید کند.

بازیکنان الوحده از جمله اسماعیل مطر در گفتگو با قاضی زمین خواستار بازبینی صحنه توسط VAR شدند در حالی که کمک داور ویدیویی همزمان صحنه را بررسی و با داور زمین صحبت کرد و در نهایت این صحنه به عنوان مجازات شناخته نشد


سرویس خبر شماره: 1844075
26 سپتامبر 1401 ساعت 2:38 ب.ظ
1K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال شباب الاهلی در دیداری حساس و نفس گیر موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم الوحده عبور کند. احمد نوراللهی در آن دیدار 90 دقیقه در لیست تیمش قرار گرفت و در یکی از جنجالی ترین صحنه های هفته سوم لیگ امارات قرار گرفت.

برخورد توپ به کتف احمد نوراللهی در جریان دیدار شباب الاهلی و الوحده جنجال به پا کرد.

نوراللهی در متن جنجالی ترین صحنه هفته امارات

سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه بود که به کتف احمد نوراللهی برخورد کرد و این بازیکن مانع از باز شدن دروازه تیمش شد اما بازیکنان الوحده به شدت به این صحنه اعتراض کردند و به خطای پنالتی اعتقاد داشتند.