هشدار مجدد درباره احتمال سقوط سکوهای آزادی!

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل حضور جمعیت زیاد احتمال ریزش سکوها وجود دارد، گفت: قطعا احتمال ریزش برخی سکوها وجود دارد. در دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان ویدئویی که توسط هواداران استقلال گرفته شد نشان از فروریختن سکو داشت. در چند بازی قبل و بعد از این، چندین پلتفرم فرو ریخت و تعمیرات موقتی انجام دادیم. ما تعیین کردیم که کدام مناطق نیاز به نوسازی، سبک سازی و تقویت دارند.”


سرویس خبر شماره: 1847117
16 اکتبر 1401 ساعت 11:45
574 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدیر برکنار شده تسلیم نمی شود

مدیر سابق ورزشگاه آزادی بار دیگر نسبت به ریزش سکوهای ورزشگاه هشدار داد.

هشدار مجدد درباره احتمال سقوط سکوهای آزادی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات احمد مددی پس از برکناری از مدیریت ورزشگاه آزادی مبنی بر خرابی بسیاری از قسمت های سازه این ورزشگاه اگرچه با واکنش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مواجه شد اما این موضوع باعث شده است. اینطور نبود که مددی را از موقعیت هایش عقب براند.

مدیر سابق ورزشگاه آزادی امروز در گفت و گو با رادیو ورزش تهران بار دیگر نسبت به احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه هشدار داد. وی گفت: به خصوص از مجموعه قدیمی و قدیمی آزادی، تمامی ساختمان ها و امکانات آن، از سالن 12 هزار نفری تا ورزشگاه 100 هزار نفری، همه تذکرات لازم را در این خصوص داده ام و در برخی سکوها گزارش مربوط به آن را ارسال کردم. عوامل خطر در چند صفحه به شرکت توسعه، آنجا به طبقات خطرناک و زون ها صندلی به صندلی اشاره کردم که مشکل سقوط داریم، آن هم به خاطر 50 سال عمر این ورزشگاه است.

مدی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نمی توانم خیلی از مشکلات را بگویم، اما اسناد غیر قابل انکاری دارم که نشان می دهد از روز اول دغدغه برق، سکو، الکترونیک، فاضلاب و بسیاری از مسائل آزادی را داشتم که دارم. متأسفانه بازخورد خوبی دریافت کرد.” من هیچ نامه ای ندیده ام اخیرا جلسه ای با حضور مسئولان استانداری، معاون دادستان، وزارت راه، مسکن و شهرسازی به عنوان متولی حراست ساختمان و مدیرعامل شرکت عمران تشکیل شد.توسعه خود ورزشگاه آزادی در محل من اصرار مدیرعامل شرکت توسعه در عین حال گفت که وجود ناامنی در پلتفرم ها بد است و به آنها آسیب می زند. وقتی اینگونه به نظر می رسید چه انتظاری دارید؟ نامه های زیادی از سوی مراجع ذیربط در خصوص ناامنی برخی پلتفرم ها وجود دارد. نمی‌دانم چرا اصرار دارند که عادی به نظر برسد؟ من با افتخار حاضرم تمام نامه هایی را که نوشته ام در همه موارد و همه چالش ها منتشر کنم. آیا می توان به مردم دروغ گفت؟



مجله اخبار فوتبال داخلی