هندرسون: تمام نیمه های لیگ برتر سخت هستند

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می گوید آنها باید بهترین عملکرد خود را مقابل ویارئال ارائه دهند.

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پیش از بازی مقابل لیورپول گفت: “آنها تیم بسیار خوبی هستند. شکست های یوونتوس و بایرن کیفیت آنها را نشان می دهد. آنها مربی بسیار باتجربه ای دارند، بنابراین آزمون بسیار سختی مانند لیورپول خواهد بود.” ویارئال هر نیمه نهایی لیگ قهرمانان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ قهرمانان اروپا رو به پایان است. لیورپول فردا شب در آنفیلد میزبان تیم شگفتی ساز ویارئال این فصل است. قرمزها در هفته های اخیر فرم خیره کننده ای از خود نشان داده اند و قطعا به دنبال اطمینان خاطر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فردا شب هستند.

در سال 2019 ما تمام تلاش خود را مقابل بارسلونا انجام دادیم، اما اصلاً آسان نبود. این برای فردا و برای بازی های خارج از خانه صادق است. تیم بسیار خوبی است. ما باید در بهترین حالت خود باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

هندرسون گفت: “بچه ها به عنوان یک تیم بهتر می شوند. میل به پیروزی همیشه وجود داشته است، در هر بازی. این یک معامله بزرگ است. ما می دانیم که اگر همه تلاشمان را کنیم، شانس خوبی داریم.” هفته های بزرگی در پیش است، اما باید از کل تیم استفاده کنید.

هندرسون گفت: “آنچه در چند سال گذشته به دست آورده ایم بسیار خاص است، به خصوص واکنش ما به سال گذشته، اما هنوز راه زیادی در پیش است. من می دانم که فوتبال چقدر سریع می تواند تغییر کند. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.” فوق العاده خواهد بود و اگر بتوانیم در سطح خود باشیم، می دانیم که می توانیم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. انگیزه ما فقط بردن است، نه اینکه خیلی دورتر فکر کنیم. ما می‌خواهیم در هر بازی حضور داشته باشیم.” بازی در آنفیلد، به خصوص در UCL، همیشه خاص است. این یک فرصت عالی دیگر برای ما به عنوان یک تیم است.”


سرویس خبر شماره: 1821545 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 17:42 |
473 |

0نظرات

ویارئال در دیدار مقابل بایرن و یوونتوس کیفیت خود را نشان داد