وارثان دو قهرمان جام جهانی مقابل ایران

* این عکس جمعی از تمرینات اروگوئه در وین است. جایی که ستاره های معروف در این عکس حضور دارند. از سمت راست، لوکاس توریرا بازیکن سابق آرسنال، اتلتیکو مادرید، فیورنتینا و بازیکن فعلی گالاتاسرای ایستاده است. بازیکنی که با تیم سیمئونه قهرمان لیگ اسپانیا شد.

* لئوناردو کابررا کاپیتان اسپانیول اولین بازی ملی خود را در 31 سالگی انجام خواهد داد. مدافعی که در غیاب دیگو گودین به اردو دعوت شده و امیدوار است در لیست نهایی دیگو آلونسو برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد. اگر مقابل ایران به میدان برود مطمئنا انگیزه زیادی برای مهار آزمون و طارمی خواهد داشت. زیرا کابررا به خوبی می داند که این آخرین شانس او ​​برای تجربه تورنمنت بزرگی به نام جام جهانی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844878
31 شهریور 1401 14:47 |
7.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ارتشی از ستاره های مشهور فوتبال

* بدون شک لوئیس سوارز یکی از چهره های سرشناس اردوی تیم ملی اروگوئه است. او این روزها در اتریش به همراه دیگر ستاره های تیم آلونسو تمرین می کند. عکسی از چهره شاد او در تمرین روز گذشته در صفحه رسمی توییتر تیم ملی اروگوئه منعکس شده است. از زمان بازگشت به ملی اروگوئه، او 4 بار گلزنی کرده و سه پاس گل داده است تا نشان دهد که یک شیر همچنان یک شیر است.

در کنار او فدریکو والورده دیده می شود. ستاره این روزهای رئال مادرید که در این فصل توانسته در 9 بازی 4 گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز به ثبت برساند. رودریگو بنتانکور یکی دیگر از ستاره های اروگوئه ای در این عکس است. یوونتوس و بازیکن فعلی تاتنهام. او در آخرین بازی اسپرز مقابل لسترسیتی یک گل زد و یک پاس گل داد.

* تابارز که یکی از مسن ترین و متوالی ترین مربیان یک تیم در فوتبال جهان بود، پس از سال ها به خاطر دیگو آلونسو 46 ساله که دو عنوان قهرمان لیگ کونکاکاف با پاچوکا و مونتری و یک قهرمانی لیگ مکزیک را با پاچوکا به دست آورد، استعفا داد. اروگوئه را به تصرف سوق دهد

تمرین تیم ملی اروگوئه در محل تمرین اسپارکاسه کورویبورگ در حال انجام است و شاگردان دیگو آلونسو آخرین تمرینات خود را قبل از بازی با ایران انجام می دهند. اما بد نیست قبل از بازی فردا با این تیم و چند ستاره مشهورش آشنا شوید.

* از زمان حضور دیگو آلونسو روی نیمکت اروگوئه، گرجستان دی آراسکاتا وینگر چپ فلامینگو یکی از ستاره های این تیم بوده است. او در مقدماتی جام جهانی 2 گل حیاتی مقابل ونزوئلا و شیلی به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. او در یک نیمه بازی دوستانه مقابل پاناما نیز یک گل به ثمر رساند. بازیکنی که از سال 2019 با فلامینگو 6 قهرمانی لیگ و سوپرکاپ برزیل، سودا آمریکاییانا و لیبرتادورس را کسب کرده است.

ماتیاس وسینو در مرکز این عکس ایستاده است. بازیکنی که تابستان امسال بعد از 5 سال از اینتر جدا شد و به لاتزیو پیوست. اگرچه پست او در پست هافبک دفاعی است، اما در 378 دقیقه ای که در این فصل برای عقاب ها بازی کرده است، موفق به زدن 2 گل در لیگ اروپا و یک پاس گل شده است.

* در فهرست اروگوئه ماتیاس چند نام دارد. اول از سمت راست، ماتیاس اولیویرا، مدافع چپ ناپولی است. کسی که در کنار او ایستاده ماتیاس وینا از آ اس رم است. موقعیت هر دو بازیکن در سمت چپ است و قرار است یکی از آنها مقابل ایران بازی کند. هر دو بازیکن که رقبای سری آ ایتالیا هستند، مبارزه سختی برای حضور در لیست ثابت اروگوئه خواهند داشت. ما به اندازه کافی در مورد فده والورده صحبت کرده ایم.

* با نیمکت نشینی آلونسو برای اروگوئه، آنها در چهار بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی چهار بار پیروز شده اند و در کمال تعجب با حفظ جایگاه سوم جدول، مستقیماً راهی جام جهانی 2022 قطر شدند.

* لا سلسته (نام مستعار اروگوئه به معنی آبی روشن) با وجود داشتن ترکیبی قدرتمند، مسابقات مقدماتی جام جهانی را خوب شروع نکرد. آنها در 14 بازی اول خود در جام جهانی فقط 16 امتیاز کسب کردند و در میانه آن بازی ها در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا در ضربات پنالتی شکست خوردند تا سرانجام پس از 5722 روز و بیش از 15 سال و 8 ماه اسکار تابارز از ملی پوشان اروگوئه مدیریت تیم باید حذف شود.

تیم ملی اروگوئه با ارتشی از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال و شاغل در غول های اروپا به مصاف ایران می رود.

وارثان دو قهرمان جام جهانی مقابل ایران

* اروگوئه 14 بار در جام جهانی شرکت کرده و در سال های 1930 و 1950 قهرمان شده است. آنها 15 بار قهرمان کوپا آمریکا شده اند.

نیکلاس دلا کروز از ریور پلاته نیز از سمت راست پنجم است. یکی دیگر از افراد حاضر در این عکس مارتین ساتریانو، مهاجم 21 ساله اینتر به صورت قرضی در امپولی است. و در نهایت نوبت به گرجستان دی آراسکاتا می رسد که عناوین متعددی را با فلامینگو به دست آورده است.

* فدریکو والورده ستاره این روزهای رئال مادرید یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم ملی اروگوئه است. این بازیکن 24 ساله توسط سایت ترانسفر مارکت 70 میلیون یورو ارزش گذاری شده در حالی که ارزش کل تیم ملی ایران 72 میلیون یورو برآورد شده است. او گل دوم تیمش را در برد رئال مادرید مقابل اتلتیکو به ثمر رساند و چند روز قبل با یک ضربه دیدنی دروازه لایپزیگ را باز کرد.

* در مجموع، اروگوئه در هفت بازی قبلی، شامل چهار بازی مقدماتی جام جهانی و سه بازی دوستانه، تنها یک گل از ونزوئلا دریافت کرده است. در 6 بازی از این 7 بازی، سرخیو روشه مهاجم 29 ساله تیم ملی در دروازه بود و در دیدار مقابل تیم ملی آمریکا، فرناندو موسلرا، دروازه بان گالاتاسرای در خط بود. -در بالا آنها در پنج دیدار قبلی موفق به ثبت کلین شیت شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعات زیادی تا دیدار ایران و اروگوئه باقی نمانده است. شاگردان کارلوس کی روش در آزمونی سخت باید به مصاف تیمی بروند که ستارگان مشهور دنیای فوتبال را در ترکیب خود دارد و حتی ادینسون کاوانی که در دیدار فردا حضور ندارد، مدعی شده کشورش به دنبال پیروزی بوده است. جام جهانی 2022 قطر.

* تیم ملی اروگوئه بازیکنان درجه یک زیادی دارد. این هم تصویری از تمرین دیروز آنها. جایی که داروین نونس، ستاره جوان بنفیکا در فصل گذشته و اکنون لیورپول، در کنار فدریکو والورده بازیکن رئال مادرید و رونالد آرائخو مدافع بارسلونا دیده می شود.

* روز گذشته فیفا، اروگوئه سه بازی دوستانه از جمله دیدار مقابل تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی برگزار کرد که با تساوی بدون گل به پایان رسید. در 2 دیدار تدارکاتی دیگر شاگردان دیگو آلونسو با نتایج 3-0 و 5-0 از سد مکزیک و پاناما گذشتند.