چالش های اسمار در پرسپولیس

محمد کاراگوزلو



مجله اخبار فوتبال داخلی

این برزیلی در حالی کادر فنی پرسپولیس را تکمیل می کند که یحیی همچنان به دنبال یک برزیلی دیگر است تا عصای او در خط حمله باشد اما با وجود اصرار سران باشگاه مبنی بر اینکه بالاخره یک مهاجم خارجی بیاورند هنوز کاری انجام نشده است.

ویرا در حالی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده که دقیقا یک ماه از تمرینات تدارکاتی این تیم می گذرد و قرمزها 5 بازی تدارکاتی انجام داده اند. این مربی بدون اطلاع از فوتبال ایران به پرسپولیس آمد و در فوتبال آسیا حضور نداشت تا با مختصات فوتبال این قاره آشنا شود. پرسپولیس یازده روز دیگر در اولین بازی رسمی فصل جدید شرکت خواهد کرد و در این مدت کوتاه و یک بازی تدارکاتی باقی مانده، عثمر باید با فضای فوتبال ایران، بازیکنان پرسپولیس و ویژگی های آنها آشنا شود. البته آرزوی یحیی گل محمدی که مطمئناً کار بسیار سختی خواهد بود، زیرا او با وجود رزومه نسبتاً صحیح هرگز برزیل را برای کار ترک نکرده است. این مربی 47 ساله که سابقه مربیگری و سرمربیگری در اینترناسیونال و کورینتیانس برزیل را دارد، دارای مجوز مربیگری حرفه ای است و تجربه کاری زیادی در بازی های پلی آف برزیلی A و B کسب کرده است. برخلاف بسیاری از برزیلی ها، به نظر می رسد. مربی مودب و علمی است و ظاهراً می تواند در مورد تئوری فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشد اما شاید در تمرین و مربیگری قبل و حین بازی نتواند به یحیی کمک کند. نه بازیکنان. ویرا در حالی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده که ولسلی ننکا یکی دیگر از برزیلی ها در جمع قرمزهاست و در کادر فنی این تیم نیز حضور دارد اما به نظر می رسد این دو از نظر ظاهری و اخلاقی کاملاً متفاوت هستند.

ویرا در حالی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده که دقیقا یک ماه از تمرینات تدارکاتی این تیم می گذرد و قرمزها 5 بازی تدارکاتی انجام داده اند.

بالاخره روز گذشته مربی خارجی که یحیی و باشگاه بیش از یک ماه به دنبال او بودند، با این باشگاه قرارداد امضا کرد. اسمار ویرا که بیش از یک هفته پیش قرارداد آنلاین خود را با پرسپولیس امضا کرده بود، در آخرین ساعات روز یکشنبه وارد تهران شد. ویرا عصر یکشنبه به تهران آمد و این سفر حدود سه روز به تاخیر افتاد. ویرا روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در حالی که با پیراهن باشگاه در کنار درویش عکس یادگاری می گرفت، قرارداد یک ساله خود را امضا کرد. همچنین از آنجایی که یحیی گل محمدی در باشگاه حضور داشت، اولین دیدار سرمربی سرخ ها با دستیارش در محل ساختمان باشگاه و به صورت سرپایی برگزار شد. تمرین پرسپولیس روز گذشته تعطیل بود و این مربی پس از از سرگیری تمرینات سرخ پوشان به ورزشگاه شهید کاظمی آمد تا وضعیت کارش را ببیند.


سرویس خبر شماره: 1836544
اوت 11, 1401 در 11:34 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

متفاوت از ننکا و دانشمند.