کیه زا: دوران مصدومیت طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم

فدریکو کیزا در گفتگو با اسکای گفت: “اینجا بودن و دوباره تناسب اندام عالی است. 10 ماه بی پایان گذشت. در ماه آگوست فکر می کردم مصدومیتم تمام شده است، اما در حال حاضر در تمرین، زانویم درد می کند.

این ستاره مبارز و سرعتی که نقش کلیدی در قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 داشت، حالا در تعطیلات باشگاه به اردوی آتزوری دعوت شده و از سختی های دوران مصدومیت صحبت کرده است.

فدریکو کیزا در این مدت 10 ماهه 42 بازی یوونتوس در رقابت های مختلف را به دلیل مصدومیت از دست داده است و حالا با شرایط خوبی که شاگردان آلگری پیدا کرده اند، می تواند کمک زیادی به بیانکونری ها کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مجبور شدم آزمایش های دیگری انجام دهم. حتی مجبور شدم به اینسبروک (شهری در اتریش) بروم. مرداد واقعا برایم طاقت فرسا بود، اما با تلاش و کمک کسانی که مرا دوست داشتند، توانستم بر این شرایط غلبه کنم. دو ماه طول کشید تا دوباره به حالت اولیه برگردم. سپس بازگشت به تمرینات تیمی و قرار گرفتن در لیست بازی با پاری سن ژرمن پایان یک چرخه بود. ”


سرویس خبر شماره: 1853589
24 نوامبر 1401 ساعت 08:41 |
1.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدریکو کیزا، وینگر 25 ساله ایتالیایی پس از گذراندن یک مصدومیت 10 ماهه، دو هفته پیش دقایقی مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفت و رفته رفته به آمادگی جسمانی خود باز می گردد.

فدریکو کیزا، ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس از روزهای سخت مصدومیتش پس از بازگشت به میادین فوتبال صحبت کرده است.

کیه زا: دوران مصدومیت طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم