گلایه ملوان: بازیکن نفت غیرقانونی بود!


سرویس خبر شماره: 1864347
22 ژانویه 1401 @ 3:59 ب.ظ
407

0نقطه نظر

پرونده بازی حساس حذفی به کمیته انضباطی رفت

باشگاه ملوان از نفت مسجد سلیمان به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی در بازی دیروز شکایت کرده است.

گلایه ملوان: بازیکن نفت غیرقانونی بود!

ملوانان معتقدند علی کیانی فر بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان که روز گذشته برای تیمش در جام حذفی به میدان رفت، در بازی پلی آف سال گذشته خلیج فارس ماهشهر مقابل استقلال خوزستان از ترکیب استقلال اخراج شد و از بازی دیروز محروم شد. ظاهرا کیانی فر طبق قوانین پس از انتقال به نفت مسجد سلیمان، اجازه حضور در اولین بازی این تیم در جام حذفی را نداشت و به همین دلیل باشگاه ملوان از نفت مسجد سلیمان به دلیل استفاده از این بازیکن شکایت کرد. . .

شکایت باشگاه ملوان در سازمان لیگ بررسی و مدارک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می شود. باید دید کمیته انضباطی در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت اما اگر مشخص شود حضور کیانی فر در تیم نفت غیرقانونی بوده ممکن است این کمیته بازی را 3 بر صفر به سود ملوان کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ملوان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه 3 بر یک به سود نفتی ها به پایان رسید. حالا با گذشت چند ساعت از این دیدار، ملوانان متوجه موضوعی شده اند که از نفت به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کردند.