یونایتد به طور مداوم به رونالدو بی احترامی می کند

به گزارش “ورش سه”، روز گذشته منچستریونایتد در حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 6 بر 3 مقابل این تیم شکست خورد.
رونالدو در آن مسابقه نیز نیمکت نشین بود و در ترکیب اصلی اریک تنهاچ قرار نداشت. به این ترتیب یونایتد در هفت دیداری که از ابتدای فصل 2022-23 در لیگ برتر انجام داده است، تنها یک بازی در ترکیب اصلی خود انجام داده است و این از نظر کین قابل قبول نیست. دیدن.
اسطوره باشگاه منچستریونایتد پس از پایان آن بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: “من فکر می کنم یونایتد دائما به رونالدو بی احترامی می کند. من عمیقا معتقدم که اگر چنین رفتاری رخ می داد، باید قبل از انتقال تابستانی اجازه می داد او را ترک کند. پنجره بسته است.”


روی کین به شدت از تصمیم تانهاچ برای نیمکت نشینی ستاره پرتغالی انتقاد کرد و گفت: “فکر می کنم سرمربی تیم باعث شد او در تیم بماند. شاید او به گزینه هایی نیاز داشته باشد، اما دلیلی برای نیمکت نشینی دائمی رونالدو وجود ندارد.” او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. تاریخ.”
وی با اشاره به استعداد روی نیمکت یونایتد افزود: او گزینه های زیادی دارد. این تصور که او انتخابی ندارد پوچ است. او چهار یا پنج گزینه خوب روی نیمکت دارد. در طول فصل چنین رفتاری با رونالدو منزجر کننده تر می شود


سرویس خبر شماره: 1846274
11 اکتبر 1401 ساعت 09:53 |
5.8K |

0نقطه نظر

روی کین:

روی کین اسطوره منچستریونایتد از رفتار این باشگاه با کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

یونایتد به طور مداوم به رونالدو بی احترامی می کند



مجله اخبار فوتبال خارجی