آیا پل جورج در این فصل دوباره با کلیپرز قرارداد امضا خواهد کرد؟

امشب، لس آنجلس کلیپرز به مسیری ادامه خواهد داد و برای بازی مجیک در اورلاندو خواهد بود. در آخرین بازی خود، کلیپرز با پیروزی مشکوک 108-107 مقابل 76ers در روز چهارشنبه کنار رفت. در پایان آن بازی تماس‌های خطای مشکوکی وجود داشت که انجام نشد.

صرف نظر از این، این یک برد برای کلیپرز است که 45-27 در این فصل است. با 10 بازی باقی مانده، چهارمین کنفرانس غرب است. برایان ویندهورست در پادکست ESPN خود “The Hoop Collective” به آنچه در مورد جورج و کلیپرز شنیده است اشاره کرد. ویندهورست گزارش داد که فکر می کند جورج “در نهایت” دوباره با لس آنجلس قرارداد امضا خواهد کرد. سوال این است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟

برایان ویندهورست بر این باور است که پل جورج در مقطعی در آینده دوباره با کلیپرز قرارداد امضا خواهد کرد

فصل 2023-24 به طور بالقوه می تواند آخرین سال پل جورج با کلیپرز باشد. تمدید چهار ساله او با حداکثر 176 دلار در این فصل به پایان می رسد و این بازیکن 33 ساله در خارج از فصل یک بازیکن آزاد بدون محدودیت است. گزارش ها حاکی از آن است که جورج ممکن است به دنبال قراردادی به ارزش 200 میلیون دلار در قرارداد بعدی خود باشد. آیا کلیپرز حاضر است پس از قرارداد دوباره با کاوهی لئونارد در ژانویه به جورج پول بدهد؟

پل جورج 9 بار یک ستاره تمام عیار است، اما کار او در کلیپرز به دلیل مصدومیت با مشکل مواجه شده است. 66 بازی او در این فصل بیشترین بازی او در پنج فصل با لس آنجلس است. جورج در فصل 24-2023 میانگین (22.5) امتیاز، (5.3) ریباند، (3.6) پاس گل و (1.6) توپ ربایی در هر بازی دارد. این مهاجم کهنه کار در این فصل سالم مانده و تنها 6 بازی را از دست داده است. کلیپرز برای ساخت یک بازی عمیق پس از فصل، به تولید پل ژئورگ نیاز دارد.

ما هنوز باید ببینیم در پلی آف این فصل برای کلیپرز چه اتفاقی می افتد. اگر کار زشت به پایان برسد، این احتمال وجود دارد که کلیپرز تمایلی به قرارداد مجدد با جورج نداشته باشد. برین ویندهورست گزارش داد که دو طرف در مذاکرات “از هم جدا” بودند. اگر کلیپرز به جورج یک تمدید کامل می داد، او 221.1 میلیون دلار می گرفت. حداکثر پسوند کامل در هر جای دیگر 212.2 میلیون دلار خواهد بود. در این مرحله از حرفه خود، آیا پل جورج ارزش این نوع پول را دارد؟



https://sportslens.com/news/one-nba-insider-believes-paul-george-will-eventually-re-sign-with-the-la-clippers/ منبع: