ابراز علاقه بازیکن عراقی برای بازگشت به تیم استقلال



تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان از روز گذشته در حالی آغاز شد که منتظر محمد بازیکن عراقی این تیم که در ابتدای فصل به صورت قرضی در رفسنجان حضور داشت به دلیل همراهی با تیم المپیک عراق در تمرینات تیم رفسنجانی غایب بود.

این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل باشگاه مس رفسنجان برای به خدمت گرفتن بازیکن عراقی منتشر شد و عنوان شد که مسی ها به دستور محرم نویدکیا به دنبال دائمی شدن قرارداد در انتظار محمد هستند. و در همین راستا مذاکرات خود را با استقلال آغاز کردند.

توجه داشته باشید که منتظر محمد از تمایل خود برای بازگشت به استقلال خبر داده و بعید است این بازیکن فصل آینده در رفسنجان بماند.

گفتنی است در دیدار دوستانه استقلال و مس رفسنجان که اواخر بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، منتظر محمد نیز حضور داشت که منجر به دیدار وی با سرمربی آبی ها شد.

این بازیکن عراقی تابستان امسال به استقلال پیوست اما به دلیل مشکلات بودجه آبی ها راهی مس رفسنجان شد. او در این تیم نیز عملکرد خوبی داشت و باعث شد تا نکونام برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها درخواست کند.

در حالی که قرارداد محمد با مسی به صورت قرضی تا پایان فصل است، این باشگاه با جدایی بازیکن عراقی خود مخالفت کرد تا بازگشت او به استقلال به فصل آینده موکول شود.

نکونام در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم لحظاتی را با منتظر محمد صحبت کرد. پس از اینکه بازیکن عراقی به دیدار نکونام رفت، سرمربی آبی ها از او استقبال خوبی کرد.

در همین راستا شنیده های خبرنگار فرهیختگان حاکی از آن است که منتظر محمد در این گفتگوی صمیمانه اعلام کرده که آماده بازگشت به استقلال در فصل آینده است.

این بازیکن پس از گلزنی به استقلال در جام حذفی، نه تنها خوشحال شد، بلکه پس از آن مسابقه به نوعی با انتشار مطلبی از هواداران استقلال دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: کاش هرگز به استقلال نمی رفتم!/اگر زمان به عقب برگردد…



سرویس داخلی اخبار فوتبال