اتهام بزرگ سرمربی نفت به داوری بازی با پرسپولیس/ انتقاد تند از سیستم یحیی با مهاجم 2 متری!

تاوارس گفت: فوتبالی که بازی کردند فقط این بود که توپ را از خط دفاعی گرفتند و برای مهاجم دومشان فرستادند و او هم توپ را به بازیکن بعدی داد. این فوتبال نیست. آنها می توانند قهرمان شوند، اما این فوتبال امروزی نیست. من به بازیکنانم علیرغم تمام مشکلاتی که بازیکنان ما با آن مواجه شدند تبریک می گویم.

وی گفت: با شما موافقم که بازیکنان باتجربه روند پیشرفت تیم را کند کرده اند. امروز ترکیب تغییر می کرد، دیر یا زود تغییر می کرد. امروز سه بازیکن ما مصدوم شدند. میمی زاده هم خوب بازی کرد، اما از آنجایی که در خط حمله به یک مهاجم نیاز داشتیم، تغییراتی ایجاد کردم. بیت سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد و آن هم به خاطر مصدومیت بود و من از او راضی بودم. زیکانی به دلیل عمل جراحی که انجام داده بود 5 تا 6 ماه دور از رقابت بود. زمانی که بازیکن پس از بازتوانی به تمرینات باز می گردد، باید به مرور زمان به ترکیب بازگردد. در پست ریکانی بازیکن نداریم و باید بازی می کرد.

سرمربی نفت آبادان با بیان اینکه به این بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی دهند، در ابتدای صحبت های خود گفت: چهار هفته داوری به ضرر نفت است و آیا دست هایی جلوی پرده است تا نفت. نتیجه نمی گرفت، گفت: در پاسخ به سوال اول باید بگویم بله و در پاسخ به سوال دوم خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تاوارس با بیان اینکه صنعت نفت نیازی به تغییر ترکیب ندارد، گفت: من با این نظر موافق نیستم، قرار نیست فقط بازیکنان جوان بازی کنیم تا بگوییم بازیکنان جوان بازی کردیم. بازیکن جوان باید توانایی های خود را نشان دهد. تنها جوانی که تاکنون توانسته ایم از آن استفاده کنیم احمد شریعت است. تیم ما با وجود بازیکنانی مانند واسعی، شریعت و دلیری در پنجمین روز لیگ امیدها به دیدارهای خود پایان داد.

تاوارس پس از باخت 2-1 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: دیروز در نشست خبری درباره این موضوع صحبت کردیم، گفتند باید جریمه را جبران کنیم. فکر می کنم به قولی که داده اند عمل شده و جبران شده است! درباره اشتباهات داوری زیاد صحبت نمی کنم اما این چهارمین بار است که تصمیمات داور به اشتباه علیه ما گرفته می شود. گذشته از این مشکل، باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. چون در طول هفته متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت مانده به بازی یکی از بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در نیمه اول محمد قنبری را هم با مصدومیت از دست دادیم. با توجه به مشکلات و سختی هایی که در طول بازی برایمان پیش می آید، مجبور به تعویض چند بازیکن هستیم. به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می گویم که با وجود همه سختی هایی که داشتیم خیلی خوب بازی کردند. ما به عنوان یک تیم بهتر از پرسپولیس بودیم.