کنفرانس جنجالی تاوارس پس از شکست مقابل پرسپولیس

تاوارس ادامه داد: فوتبالی که بازی کردند عادلانه بود که توپ را از خط دفاعی گرفتند و توپ را برای مهاجم دومشان فرستادند که بعد توپ را به بازیکن بعدی داد، این فوتبال نیست. آنها ممکن است قهرمان شوند، اما این فوتبال مدرن امروزی نیست. من به بازیکنانم علیرغم تمام مشکلاتی که بازیکنان ما با آن مواجه شدند تبریک می گویم.

سرمربی برزیلی نفت آبادان از عملکرد داور و پرسپولیسی ها انتقاد کرد.

کنفرانس جنجالی تاوارس پس از شکست مقابل پرسپولیس

وی در ادامه بیان کرد: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. چون در طول هفته متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت قبل از بازی یکی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در نیمه اول محمد قنبری را نیز با مصدومیت از دست دادیم. با توجه به چنین مسائل و سختی هایی که در طول بازی برای ما پیش می آید، مجبوریم چند بازیکن را تعویض کنیم. به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می گویم که با وجود همه سختی هایی که داشتیم خیلی خوب بازی کردند. تیم ما بهتر از پرسپولیس بود.

وی گفت: با شما موافقم که بازیکنان باتجربه روند پیشرفت تیم را کند کرده اند. امروز ترکیب تغییر می کرد، دیر یا زود تغییر می کرد. امروز سه بازیکن ما مصدوم شدند. میمی زاده هم خوب بازی کرد، اما از آنجایی که در خط حمله به یک مهاجم نیاز داشتیم، تغییراتی ایجاد کردم. بیت سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد و آن هم به خاطر مصدومیت بود و من از او راضی بودم. ریکانی به دلیل عمل جراحی که انجام داده بود 5 تا 6 ماه دور از مسابقات بود. زمانی که بازیکن پس از بازتوانی به تمرینات باز می گردد، باید به مرور زمان به ترکیب بازگردد. در پست ریکانی بازیکن نداریم و باید بازی می کرد.

سرمربی نفت آبادان با بیان اینکه به این بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی دهند، در ابتدای صحبت های خود گفت: چهار هفته داوری به قیمت نفت است و آیا دست هایی پشت صحنه بوده که نفت نگیرد. نتیجه گفت: در پاسخ به سوال اول باید بگویم بله و در جواب سوال دوم باید بگویم خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادسون تاوارس در نشست خبری پس از باخت صنعت نفت به پرسپولیس گفت: دیروز در نشست خبری درباره این موضوع صحبت کردیم و گفتند باید یک پنالتی را جبران کنیم. فکر می کنم به قولی که داده اند عمل شده و جبران شده است! درباره اشتباهات داوری زیاد صحبت نمی کنم اما این چهارمین بار است که تصمیمات داوری به اشتباه علیه ما گرفته می شود. گذشته از این مشکل، باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

تاوارس با بیان اینکه صنعت نفت نیازی به تغییر ترکیب تیمش ندارد، گفت: من با این نظر موافق نیستم. قرار نیست به یک بازیکن جوان فقط بگوییم که به یک بازیکن جوان بازی داده ایم، بازی بدهیم. بازیکن جوان باید توانایی های خود را نشان دهد. تنها جوانی که تاکنون نتوانسته ایم از او استفاده کنیم احمد شریعت زاده است. تیم ما با وجود بازیکنانی چون بصری، شریعت و دلیری در روز پنجم مسابقات لیگ امیدها را به پایان رساند.


سرویس خبر شماره: 1869397
19 فوریه 1401 در 09:21 ب.ظ |
11.9 هزار |

3نقطه نظر

چه فوتبالی است؟ آنها فقط دو متر برای مهاجم خالی کردند