اخبار تیم لیورپول مقابل نیوکاسل – 6 مصدومیت و ترکیب در دسترس – لیورپول اف سی

لیورپول سال جدید را با دیدار با نیوکاسل در آنفیلد آغاز خواهد کرد و این سرمربی هنوز هم مشکلات بدنی زیادی دارد که باید با آنها مبارزه کند.

قرمزها سال 2023 را با پیروزی 2-0 خارج از خانه مقابل برنلی در روز باکسینگ به پایان رساندند و با پیروزی مقابل تیم ادی هاو به دنبال بازگرداندن نظم به بالای جدول هستند.

اگر یورگن کلوپ هر سه امتیاز را از این به بعد بگیرد، 6 بازی متوالی مقابل سرخابی ها خواهد بود، اما در حالی که برخی از بازیکنان بازگشته اند، تعدادی دیگر غایب هستند.

سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود – که کمی زودتر از حد معمول در روز جمعه برگزار شد – خلاصه کاملی از مصدومیت ارائه کرد و در آن به ما در مورد در دسترس بودن تعدادی از چهره های ارشد خود را توضیح داد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چه کسی در رقابت است و چه کسی دوشنبه شب را از دست خواهد داد.

  • مک آلیستر (زانو) – در دسترس
  • جوتا (همسترینگ) – در دسترس
  • دیاز (زانو) – در دسترس
  • Tsimikas (استخوان ترقوه) – غیر قابل دسترسی
  • جوئل ماتیپ (ACL) – غیر قابل دسترسی
  • تیاگو (ران) – غیر قابل دسترسی
  • استفان باجتیچ (گوساله) – غیر قابل دسترسی
  • اندی رابرتسون (شانه) – غیر قابل دسترسی
  • بن دوک (MCL) – غیر قابل دسترسی

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 4 اکتبر 2023: لوئیس دیاز، بازیکن لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و اتحادیه اس جی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

الکسیس مک آلیستر او با از دست دادن شش مسابقه به دلیل بریدگی زانوی چپ در جریان پیروزی در شفیلد یونایتد در اوایل این ماه، به تمرینات کامل بازگشت.

اینکه آیا سرمربی او را از ابتدا برای بازی مقابل نیوکاسل آماده می‌داند یا نه، باید دید، و کلوپ به سادگی می‌گوید «ما خواهیم دید» وقتی روی در دسترس بودن او برای دوشنبه فشار می‌آوریم.

دیوگو جوتا و لوئیس دیاز هر دو تناسب اندام هستند و آماده حضور در بالای صفحه در روز سال نو هستند.

با این حال، مسائل درازمدت یکسان باقی می‌ماند. مدافعان چپ اندی رابرتسون و کوستاس تسیمیکاس هر دوی آنها از ناحیه کتف آسیب دیده اند و کلوپ اعلام کرد که بعید است تا بعد از ژانویه بازگردد.

جوئل ماتیپ مصدومیت ACL به این معنی است که او ممکن است آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده باشد، در حالی که قراردادش در تابستان تمام می شود بن دوک انتظار می رود چند ماه آینده به دلیل مشکل زانو از میادین دور باشد.

دوتایی هافبک اسپانیایی تیاگو و استفان باجتیچ هنوز به ترتیب با مشکلات لگن و ادکتور کنار گذاشته شده اند، اگرچه رئیس اعلام کرد که اولی در “لحظه خوبی” با بهبودی خود است.


ترکیب موجود لیورپول مقابل برنلی

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 20 سپتامبر 2023: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین LASK و لیورپول FC.  (عکس از اندرو ییتس/تبلیغات)

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان

مدافعان: ون دایک، کوناته، گومز، کوانسا، الکساندر-آرنولد، بردلی، چمبرز، اسکنلون

هافبک ها: Szoboszlai، Mac Allister، Jones، Elliott، Endo، Gravenberch، McConnell، Clark

مهاجمان: صلاح، گاکپو، نونز، دیاز، جوتا، گوردون

https://www.thisisanfield.com/2024/01/liverpool-fc-team-news-vs-newcastle-6-injuries-and-available-squad/ منبع: