اخراج کاسمیرو به دلیل تلاش برای خفه کردن حریف!

1798321
1798322

به همین دلیل اندرو مارینر، داور مسابقه از نشان دادن کارت قرمز کازمیرو ابایی نداشت و این هافبک برزیلی در دقیقه 70 زمین را ترک کرد.

1798320
اما در حالی که می خواست بازی را از سر بگیرد، داور VAR از او خواست تا صحنه مبارزه را دوباره تماشا کند و در مورد حرکت کازمیرو تصمیم بگیرد. همانطور که در فیلم حرکت آهسته از مبارزه مشاهده می شود، کازمیرو گلوی ویل هیوز را گرفت و آن را محکم فشار داد. حرکت خطرناکی که می تواند بازیکن پالاس را با مشکل جدی مواجه کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب توانست کریستال پالاس را 2-1 شکست دهد، اما اخراج مستقیم کازمیرو که می تواند سه جلسه محرومیت او را به همراه داشته باشد، شیرینی برد را برای این تیم تلخ کرد.
دقایقی از گل دوم یونایتد نگذشته بود که آنتونی و جفری شلوپ در کنار زمین با هم درگیر شدند و این اتفاق منجر به درگیری شدید بازیکنان دو تیم شد. داور در نهایت توانست به این درگیری پایان دهد و دو بازیکنی را که درگیری را آغاز کرده بودند با کارت زرد جریمه کرد.

کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد در بازی امشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکتی ناامن در جریان درگیری با حریف از زمین بازی اخراج شد.

اخراج کاسمیرو به دلیل تلاش برای خفه کردن حریف!

1798323
دو هفته پیش کازمیرو در بازی معوقه مقابل همین تیم کریستال پالاس 5 کارت زرد دریافت کرد و بازی مقابل آرسنال را از دست داد. لسترسیتی نمی تواند تیمش را همراهی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868549
15 فوریه 1401 در 8:48 ب.ظ
3.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر