پیروزی مهم شیاطین سرخ مقابل پالاس/ قرمزها وارد کورس قهرمانی شدند

این دیدار با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. شاگردان اریک تنهاچ که پیش از این بازی در رده چهارم قرار داشتند با 42 امتیاز به رده سوم صعود کردند. البته نیوکاسل یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی می تواند به رده سوم صعود کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

هشت دقیقه بعد، یونایتد متوجه تاثیر اخراج کازمیرو شد. کریستال پالاس صاحب یک ضربه کرنر شد و از آنجایی که مدافعان یونایتد نتوانستند به خوبی از توپ دفاع کنند، توپ جلوی پای شلاپ به پایان رسید تا او با یک ضربه از بیرون پایش گل اول پالاس را به ثمر برساند و اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

پس از نمایش درخشان چند دیدار اخیر، منچستریونایتد با روحیه بالایی به مصاف کریستال پالاس رفت و امیدوار بود با کسب سه امتیاز این بازی به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

در دقیقه 68 کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد با هیوز درگیر شد. در حالی که بازیکنان کریستال پالاس با صدای بلند اعتراض کردند و فکر می کردند کاسمیرو باید گلوی این بازیکن را با دستانش اخراج کند، داور برای بررسی بیشتر صحنه به کنار زمین رفت. در بازگشت مقابل کازمیرو کارت قرمز دریافت کرد و یونایتد با 10 نفر 20 دقیقه باقی مانده عقب افتاد.

در دقیقه 6 بازی، ارسال رشفورد از سمت چپ به هیوز برخورد کرد که دستانش را بالا برد. داور برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و در بازگشت سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز با خونسردی ضربه خود را به سمت چپ دروازه شلیک کرد و دروازه بان کریستال پالاس را برای زدن گل اول یونایتد به ثمر رساند.

در دقیقه 37 وخورست از فرد عبور کرد و او شوتی از داخل پا به سمت راست دروازه پالاس زد. اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا یک فرصت عالی دیگر برای شیاطین سرخ از دست برود. نیمه اول با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید.

دقایقی بعد از یک کرنر، خورست بیش از همه به سمت دروازه پالاس حرکت کرد و زمانی که به نظر می رسید توپ قرار است وارد دروازه شود، گیتا با حرکتی آکروباتیک توپ داچ مهاجم را مهار کرد.

یونایتد در نیمه دوم تیم بهتری بود. در دقیقه 62 ارسال لوک شاو در داخل محوطه جریمه به رشفورد برخورد کرد تا او با یک ضربه خوب از سد پالاس عبور کند و اختلاف را به دو گل برساند.