ارباب بازی بزرگ هفته چه می خواهد؟

با توجه به نتیجه بازی برگشت فصل قبل (شکست 3 بر صفر تراکتورسازی با رای انضباطی)، شاگردان بردیف در 5 دیدار قبلی خود با پرسپولیس 5 شکست را متحمل شدند و این مربی وظیفه سنگین شروع مسابقات را بر عهده خواهد داشت. از نو. هواداران تراکتور پس از پیروزی مقابل نفت و آلومینیوم منتظر سومین برد متوالی تیم خود هستند.

تراکتور تعطیلات را بدون برپایی اردو و برگزاری یک بازی دوستانه ویژه (به غیر از دو بازی با نود در تبریز) سپری کرد. بخش قابل توجهی از برنامه های تراکتورسازی در این مدت به اجرای تفکرات سرمربی تیم روسیه-ترکمن اختصاص داشت. بردیف که به خوبی از شرایط فعلی واقف است که آیا در این مرحله نتیجه می گیرد یا نه (فارغ از قدرت و نام تیم ها) در فرصتی که به دست آورده است نقش مهمی در آینده حرفه ای او دارد. تقریباً همه چیزهایی که او از شاگردانش نیاز داشت و باید دید که نتیجه این کار در ابتدای مسابقه چه خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی تیمش را برای مهم ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر آماده می کند.

ارباب بازی بزرگ هفته چه می خواهد؟

پرسپولیس 4 بازی قبلی خود را قبل از تعطیلات به پیروزی رسانده و با 14 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است. شاگردان یحیی برای تثبیت رتبه خود به سه امتیاز بازی تراکتورسازی چشم دوخته اند و قطعا در چنین شرایطی شاهد رقابت مهیجی بین دو تیم خواهیم بود. دیدار هفته هفتم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 18:30 یکشنبه 19 مهرماه در تهران آغاز می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1845527
06 مهر 1401 ساعت 11:26 |
103 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شروعی دشوار پس از 2 برد و 20 روز بیرون از بازی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایط شروع ضعیف فصل جدید لیگ برتر، تراکتورسازی دو برد مهم را در دو هفته اخیر قبل از بسته شدن رقابت ها کسب کرد تا از قعر جدول فاصله بگیرد و به مصاف هم برود. تعطیلات آرام این تیم هم اکنون با 8 امتیاز ششم است و یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود.