ارلینگ هالند: امیدوارم یونایتد آماده حمله باشد


سرویس خبر شماره: 1845879
08 مهر 1401 ساعت 20:16
12.8K امتیاز خبر|

24نقطه نظر

ارلینگ هالند گفت: “بی صبرانه منتظر اولین دربی خود با پیراهن منچسترسیتی هستم. بازی خوبی خواهد بود و نمی توانم منتظر حضور بازیکنان یونایتد در ورزشگاه اتحاد باشم. امیدوارم همه در این باشگاه باشند. باید برای این مسابقه آماده باشد و یک تماشای هجومی به نمایش بگذارد.

به گزارش “ورش سه”، آرلینگ هالند، خرید جوان و جدید سیتیزن ها در خط حمله، شروعی درخشان در این تیم داشت و نام خود را به عنوان اولین شانس برای به دست آوردن کفش طلای لیگ برتر انگلیس و حتی اروپا مطرح کرد. این فصل ارلینگ هالند یکشنبه شب اولین بازی خود در دربی منچستر را مقابل یونایتد انجام خواهد داد و ستاره نروژی امیدوار است که در برابر رقبای شهری خود بهترین عملکرد را داشته باشد.

ارلینگ هالند ستاره نروژی و گلزن منچسترسیتی آماده درخشش در دربی مقابل شیاطین سرخ است.

ارلینگ هالند: امیدوارم یونایتد آماده حمله باشد

به یاد دارم که ماریو بالوتلی گل خود را مقابل یونایتد در اولدترافورد با نشان دادن پیراهنی که روی آن نوشته شده بود «چرا همیشه من؟» جشن گرفت. حالا برای ایجاد خاطرات جدید، امیدوارم بتوانیم بهترین فوتبال خود را بازی کنیم و اگر این اتفاق بیفتد، فکر می کنم روز خوبی خواهد بود. من برای دربی آماده هستم و می دانم تماشای چنین بازی هایی چگونه است. هیچ مدافعی در ترکیب حریف وجود ندارد که نخواهم با او روبرو شوم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی