استقبال غیرمنتظره یوونتوس از دیبالا (عکس)

هواداران رم از پیوستن دیبالا به تیمشان بسیار خوشحال بودند و زمانی که او به هواداران جالوروسی معرفی شد، حدود 10000 نفر برای دیدار با ستاره جدیدشان آنجا بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به محض ورود اتوبوس بازیکنان رم به مقابل این هتل، ده ها هوادار یوونتوس منتظر استقبال از بازیکنان رم بودند. در حالی که افسران حفاظت از بازیکنان رم می ترسیدند این هواداران بخواهند مزاحم پائولو دیبالا بازیکن سابق تیمشان شوند، به محض اینکه ستاره آرژانتینی از اتوبوس پیاده شد با تشویق و استقبال گرم یوونتوس مواجه شد.

دیبالا زمانی که در یوونتوس بود ستاره محبوبی به حساب می آمد. آخرین باری که او در آلیانتس با پیراهن بیانکونری بازی کرد، ژوئن بود. دیبالا در این بازی احساساتی شد و در حالی که اشک می ریخت از هواداران بیانکونری خداحافظی کرد.


سرویس خبر شماره: 1840470
04 سپتامبر 1401 @ 21:51 |
18.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم برای بازی فردا مقابل یوونتوس به تورین سفر کرد اما یکی از اتفاقات غیرمنتظره هنگام ورود بازیکنان رم به این شهر استقبال گرم هواداران بیانکونری از بازیکن سابق خود پائولو دیبالا بود. این روزها پیراهن جالوروسی را می پوشد.

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم که با پیراهن این تیم به تورین بازگشته بود مورد استقبال گرم هواداران تیم سابقش یوونتوس قرار گرفت.

استقبال غیرمنتظره یوونتوس از دیبالا (عکس)

دیبالا در تابستان بیانکونری را ترک کرد و برای پیوستن به تیم ژوزه مورینیو به پایتخت ایتالیا رفت.

بازیکنان رم عصر امروز را در شهر تورین و در هتل Principi Di Piemonte می گذرانند تا فردا سومین بازی خود در فصل جدید سری آ را مقابل یوونتوس در ورزشگاه آلیانز برگزار کنند.