اسمیت رو – تناسب اندام و تطبیق پذیری

اگر فرصتی برای گوش دادن به Arsecast Extra نداشتید، تمام پیوندهای مورد نیاز در زیر آمده است. لذت بردن!

میکل آرتتا به وضوح اسمیت رو را به عنوان فردی می بیند که می تواند در سراسر خط مقدم بازی کند، در هر دو حالت عریض و به صورت نه. این آزمایشی است که ما یک یا دو بار دیده‌ایم، نمی‌دانم که تا به حال به‌خوبی پیش رفته است، اما شاید زمان‌بندی آن و ترکیب‌هایی که آن را در آن امتحان کردیم، واقعاً شانس موفقیت زیادی به آن نداد.

منظورم این است که ما از آن زمان به بعد راه درازی را پیموده ایم. به نظر می رسد که مدیر در مورد اسمیت رو به عنوان 9 نفر نسبتاً متقاعد شده است، من فکر می کنم بیشتر به عنوان یک گزینه احتمالی است تا یک جایگزین واقعی برای ادی یا گابریل ژسوس (در صورت لزوم)، اما من احتمال می دهم که شانس او ​​برای بازی خوب در آنجا این روزها بسیار بیشتر از آنها برای آن بازی بودند. با این حال، بیشتر او را به عنوان پوششی برای پست های گسترده، به ویژه در سمت چپ، می بینم، و همچنین فکر می کنم مهارت های او می تواند نقش بالقوه گرانیت ژاکا را در این تیم بازی کند. من کمی نگران آلبرت سامبی لوکونگا و توانایی او برای کمک در سطح لیگ برتر هستم، و در حالی که او اغلب در آنجا بازی نکرده است و ممکن است نیاز به یادگیری این نقش داشته باشد، فکر می کنم اسمیت رو همه ویژگی های لازم برای شکوفایی در آن موقعیت را دارد.

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/01/smith-rowe-fitness-and-versatility/ منبع:

بلیمی.

این بار او باید به زور راه خود را به یک واحد منسجم بازگرداند که به خوبی تیم های آرسنال در سال های اخیر بازی کرده است. این بدان معناست که سخت تر کار کند، سخت کوش تر باشد و برای دقایقی که به دست می آورد کاملاً آماده باشد. او دوشنبه شب روی توپ کمی زنگ زده به نظر می رسید، اما این فقط قابل انتظار است. با این حال، او لاغرتر و قوی‌تر به نظر می‌رسید و خیلی خوب در زمین حرکت می‌کرد. این نشانه خوبی است، و او می‌تواند چند دقیقه در چند هفته آینده بازی کند، و زمانی که فوریه فرا می‌رسد و لیگ اروپا آغاز می‌شود، بازیکنی داریم که می‌تواند پوشش بدهد، اما در عین حال تلاش می‌کند شروع کنید.

بازگشت امیل اسمیت رو در دوشنبه شب بسیار خوشایند بود. از آنجایی که ما به دنبال عمق حمله بیشتر هستیم، بازگشت دومین گلزن برتر فصل گذشته در ترکیب، بدیهی است که یک راه نسبتا ساده برای انجام این کار است. ما مجبور نیستیم با فروش باشگاه هایی که دنیا را برای بازیکنشان می خواهند، کار کنیم. هیچ دعوای عاملی وجود ندارد. بدون استقرار. بدون مجوز کار.

لنو، چمبرز، هولدینگ، ماری، ژاکا، پارتی، سبالوس، اودگارد، ساکا، پپه، اسمیت رو.

استعداد آشکار است، اما استعداد کافی نیست. مشاغل با تناسب اندام بالا و پایین می شوند. ما آن را در گذشته در این باشگاه دیده‌ایم که در آن کسی که نمی‌تواند تناسب اندام را حفظ کند، که نمی‌توانید به او وابسته باشید، در نهایت از بین می‌رود. بیایید امیدوار باشیم که این جراحی با موفقیت کامل انجام شده باشد و اسمیت روو بتواند در رقابت در سه جبهه (فعلا) کمک کند.

بنابراین، در اصل، او می‌گوید که همیشه از طریق مصدومیت بازی کرده است. مطمئنم مواقعی وجود داشته که این موضوع چندان آزاردهنده نبوده است، اما باید دوره هایی وجود داشته باشد که واقعاً مشکل ساز بوده است. او شکست خورد، به بازیکن مهمی تبدیل شد، پیراهن شماره 10 را در آرسنال به دست آورد و یکی از گلزنان برتر ما بود بدون اینکه هرگز 100% آماده باشد. که واقعا قابل توجه است من می‌دانم که همه بازیکنان با دردها و فشارها و چروک‌ها سر و کار دارند، و ایده صد در صد بودن در همه زمان‌ها اساساً یک افسانه است، اما همچنان.

او می گوید:

نکته کلیدی، البته، تناسب اندام است و پس از بازی آکسفورد، اسمیت رو فاش کرد که عمل جراحی او در ماه سپتامبر برای رفع مشکلی بود که از دوران نوجوانی داشت. به یاد دارید که او در سال 2019 به صورت قرضی به نوشیدنی انرژی‌زای شیرین Leipzig رفت، اما به دلیل مصدومیت حتی 30 دقیقه هم بازی نکرد.

من دیشب در پادکست Gooners کمی در مورد این موضوع صحبت می کردم، و وقتی مایک به نیمه نهایی ویارئال و ترکیب اصلی اشاره کرد، مجبور شدم آن را جستجو کنم. نمی‌دانم این چیزی است که به تازگی از ذهنم جلوگیری کرده‌ام، مثل نوعی ضربه روحی، اما واقعاً شوکه شده بودم. در اینجا نحوه صف آرایی ما برای اولین بازی نیمه نهایی اروپا آمده است:

بسیاری از مردم ممکن است ندانند، اما من از 19/18 سالگی این مصدومیت را داشتم. در طول این سال ها کنار آمدن با آن بسیار سخت بوده است. اما من واقعا خوشحالم که بالاخره به پایان رسید. من یک عمل جراحی موفقیت آمیز داشتم و واقعاً احساس خوبی دارم.»

او قبلا در مورد آن صحبت کرده است سبک زندگی و عادات غذاییاما من نمی دانم که آیا غیبت برای مدت طولانی ممکن است واقعاً چشمان او را به فرصتی که در این باشگاه دارد باز کند. تیم بدون او درخشان بوده است و این باید دردناک باشد. هر بازیکنی می‌خواهد بازی کند و درگیر شود، اما این سناریویی متفاوت از زمانی است که او در دسامبر 2020 وارد بازی شد. سطح غیر قابل قبول