اسکات هندرسون با +/- از -58 به پایان رسید، بدترین در تاریخ NBA

پورتلند تریل بلیزرز اسکات هندرسون را به سومین انتخاب کلی درفت NBA 2023 تبدیل کرد و امیدهای زیادی برای گارد جوان و ورزشکار وجود داشت. اما او در فصل تازه کار خود در یک تیم بازسازی با مشکل مواجه شده است و اکنون بدترین امتیاز مثبت/منفی فردی در یک بازی در تاریخ لیگ را دارد.

NBA: هندرسون یک فصل سخت تازه کار در پورتلند داشته است

هندرسون یکی از بدترین تیراندازان NBA امسال بوده است. او در 55 بازی خود بیش از 12 شوت در هر بازی انجام داده است، اما فقط 37.8 درصد از آنها را انجام می دهد. از فاصله سه امتیازی، او در هر مسابقه با چهار تلاش، کمی بیش از 30 درصد شوت می کند. مبارزات او باعث شده است که او کمترین سهم برد را در بین هر بازیکنی که در آخرین درفت انتخاب شده است داشته باشد.

به نظر می رسید که همه چیز در اوایل فصل به پایین ترین حد خود رسیده است. در 11 ژانویه در بازی مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، هندرسون یک عدد مثبت و منفی فوق‌العاده ضعیف در -56 داشت که دومین بدترین بازیکن در یک بازی در تاریخ NBA بود. او 13 امتیاز در این بازی در 4 تیر از 21 تیراندازی به دست آورد و بلیزرز با شکست 62 امتیازی، بزرگترین شکست فصل را تحمل کرد.

Scoot با پلاس/منهای -58 در برابر گرما به پایان می رسد

هندرسون جمعه شب مقابل میامی هیت به نوعی از خودش پیشی گرفت. این دومین بدترین باخت پورتلند در سال بود، زیرا آنها در پایان 142 بر 82 60 امتیاز کمتر داشتند و پوینت گارد آنها در همان شب رکورد خود و لیگ را شکست. هندرسون با 20 امتیاز بالاترین تیم را به پایان رساند و وقتی نوبت به درصد شوت او می رسید، مثل همیشه وحشتناک نبود. اما او با مثبت/منفی 58- به پایان رسید و رکورد NBA را به نام خود ثبت کرد.

باخت به میامی نهمین باخت متوالی پورتلند است که دومین شکست متوالی 9 بازی آنها در دو ماه اخیر است. آنها همچنین در ماه فوریه 9 مرتبه سقوط کردند، که هر بازیی بود که در آن ماه انجام دادند. آنها بیشتر فصل را در زیرزمین لیگ حضور داشته اند و فقط یک بازی بهتر از سن آنتونیو اسپرز هستند که در آخرین رده آخر کنفرانس غرب قرار دارند.

پورتلند در میانه یک سفر جاده ای 7 بازی است و روز دوشنبه از اورلاندو دیدن می کند تا در مجیک بازی کند.



https://sportslens.com/news/scoot-henderson-finishes-with-plus-minus-of-58-the-worst-in-nba-history/ منبع: