عذرخواهی هواداران پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2011236
11 آوریل 1403 در 7:19 ق.ظ.
1000 |

1نقطه نظر

قبل از اولین حضور بانوان در ترکیب قرمزها

سرمربی تیم پرسپولیس پیش از حضور هواداران بانو در تمرین سرخ پوشان از هوادارانی که به ورزشگاه شهید کاظمی رفته و پشت دروازه ماندند عذرخواهی کرد.

عذرخواهی هواداران پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام باشگاه پرسپولیس تمرین امروز این تیم از ساعت 19 آغاز شد، هواداران توانستند در محل تمرین حاضر شوند.

به همین دلیل تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند که اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

به همین دلیل افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس در ورودی محل تمرین سرخ پوشان حاضر شد و از آنها عذرخواهی کرد: شما مرا می شناسید. من یکی از کسانی بودم که میگفتم جای شما بهتر است. حتی در یک روز بارانی، از آنها خواستم که شما را پایین بیاورند، اما قدرت من محدود است.

پیروانی ادامه داد: الان هم به نظر من مانعی برای حضور شما در داخل ورزشگاه نیست اما حراست باشگاه اجازه ورود به شما را نداد. اگه جای من بودم بهت میگفتم الان بیا داخل اومدم ازت عذرخواهی کنم گردن ما را نینداز و از چشمان من بیرون نرو. خالصانه. شما جایگاه ویژه ای دارید. سالی پر از موفقیت و سلامتی برای شما آرزومندم.

با این وجود دقایقی پس از این سخنان هواداران بانوان پرسپولیس اجازه ورود به محل تمرین تیم محبوبشان را پیدا کردند و در بخشی از سکوها جای گرفتند تا طلسم حضور بانوان در تمرین سرخ پوشان را بشکنند. ، و برای اولین بار این اتفاق ویژه رخ داد اما برای بار دیگر. باشگاه های بزرگ و تمام باشگاه هایی که هوادار دارند نیز می توانند فتح بابی را ببرند و هواداران بانو می توانند تمرینات تیم محبوب خود را از نزدیک دنبال کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی