افشاگری ژاوی از تصمیم مسی; او می خواست به بارسلونا برگردد اما…/ شرایط بارسلونا استرس زا است اما قطر اینطور نبود!

ژاوی سپس در مورد آینده تیمش و آنچه که انتظار می رود پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغ برای بارسلونا باشد صحبت کرد. او افزود: “جایگزین سرخیو بوسکتس باید خیلی خوب باشد. ما به یک مدافع راست نیاز داریم اما اولویت های دیگری وجود دارد. من با ژول کوند صحبت کردم و مشکلی وجود ندارد. عثمان دمبله بسیار مهم است، این سخت ترین باشگاه در جهان است. جهان برای فوتبالیست ها، بارسلونا متحد نیست، اگر ما متحد بودیم مطمئناً یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا کسب می کردیم و بازیکنان آزادتر بودند. فوتبالیست باید مدام خود را ثابت کند.

ژاوی گفت: “در چند روز و هفته اخیر متوجه تغییراتی شده ام. ما باید به آن احترام بگذاریم. اغلب خودمان را جای دیگران نمی گذاریم، احساس همدلی نمی کنیم. لئو مسی بودن اصلا آسان نیست. او هرگز استراحت نمی کند و باید در همه چیز 10/10 باشد. او زمان خوبی نداشت و دیگر نمی خواهد این فشارها را تحمل کند، طبیعی است. ما خیلی اشتیاق داشتیم و با هم صحبت کردیم. ما خیلی صحبت کردیم. همه ما هیجان زده بودیم. اما شرایط ایده آل نبود. او می خواست سطح فشار و تنش را کاهش دهد. او یک زندگی آرام تر می خواهد. این یک تصمیم شخصی است و ما باید به او احترام بگذاریم، او بهترین بازیکن تاریخ. مطمئن بودم که با لئو در اینجا خوب خواهیم بود. برای او و خانواده اش آرزوی بهترین ها را دارم.”

ژاوی همچنین خاطرنشان کرد که خانواده اش در دوران سختش در بارسلونا به او کمک کردند: “خانواده بسیار مهم است. همسرم بسیار آرام است و به من اعتماد به نفس می دهد، همچنین برادرانم و پدر و مادرم. من از حضور در بارسلونا پشیمان نیستم و این هیجان انگیز است. من خیلی زیاد، اما در قطر استرس کمتری داشت، فشار کمتر بود و کیفیت زندگی باورنکردنی بود، امنیت و آرامشی که خانواده دارند… اینجا در بارسلونا همه چیز استرس زا است: باشگاه، مدرسه، برنامه… ما با سرعت سرسام آوری حرکت می کنیم. اینجا مدام مورد قضاوت و تهمت قرار می گیریم.”

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز در هفته های اخیر امیدوار به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بوده است، اگرچه او همچنین گفت که هر تصمیمی که هم تیمی و دوست سابقش در مورد آینده بگیرد را درک خواهد کرد. روز چهارشنبه تایید شد که مهاجم آرژانتینی که دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد ندارد به تیم MLS اینتر میامی خواهد پیوست.