انتخاب شهباززاده صد در صد اشتباه بود/ آقای آجورلو! شما کدام مدیری هستید که بعد از مجیدی پلان ب نداشتید؟ / سرمربی جدید استقلال سجاد را نمی خواهد، دبل را از دست می دهید

به نظر شما حضور شهباززاده در استقلال اتفاق خوبی است؟

فکر می کنید این بازی تحت تاثیر فشار این روزهای هواداران قرار می گیرد؟

قبلا هم گفته بودم بهترین گزینه در این شرایط استقلال از مربی خارجی است. البته بهتر است مربی رزومه داشته باشد اما همین که ایرانی نباشد با فشار کمتری می تواند به کارش ادامه دهد. چون هرکسی که جایگزین مجیدی شود خواه ناخواه تحت فشار هواداران خواهد بود.

وقتی سرمربی جدید شهباززاده را انتخاب کرد، خوب پیش رفت. نمی دانیم سرمربی بعدی شهباززاده را می پذیرد یا نه! اگر بیاید و شهباززاده را نخواهد چه؟

آیا می دانستید سرمربی سابق تیم ملی سوئیس (پتکوویچ) شایعه شده است که کاندیدای تمرین استقلال شده است؟

واقعا جای تاسف برای باشگاه استقلال است که در چنین شرایط خوبی که توانستند با قدرت قهرمان لیگ شوند، همچنان در بحث انتخاب سرمربی با چالش و مشکل مواجه هستند.

انتخاب شهباززاده صد در صد اشتباه بود/ آقای آجورلو!  شما کدام مدیری هستید که بعد از مجیدی پلان ب نداشتید؟  / سرمربی جدید استقلال سجاد را نمی خواهد، دبل را از دست می دهید

منظور شما از استراتژی چیست؟

فکر میکنی چرا این اتفاق افتاد؟

فرقی نمی کند چه فشار هواداران و چه تبلیغاتی برای حضور شهباززاده در پرسپولیس انجام شده است. مهم این است که استقلال بدون نظر کادر فنی جدید نباید بازیکنی را انتخاب می کرد. اگر مربی بعدی بیاید و کاری به این مسائل نداشته باشد، یعنی مربی اختیاری است و چنین مربی هرگز نمی تواند در استقلال موفق شود. کارکنان مدیریت باید این مسائل را در نظر بگیرند. نمونه اش انتخاب الکساندر نوری است که به دلیل دو تابعیتی، نقش مستقلی داشت و فقط خودش را تبلیغ می کرد تا نامش به گوش برسد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

انتخاب شهباززاده صد در صد اشتباه بود/ آقای آجورلو!  شما کدام مدیری هستید که بعد از مجیدی پلان ب نداشتید؟  / سرمربی جدید استقلال سجاد را نمی خواهد، دبل را از دست می دهید

حالا فکر می کنی پتکوویچ که نامش برای استقلال مطرح شد می تواند به استقلال کمک کند؟

چه می شود اگر؟

عباس سرخاب بازیکن سابق استقلال که در پست مهاجم برای این تیم بازی می کرد در گفتگو با خبرورزشی درباره بلاتکلیفی استقلال و سوال انتخاب سرمربی و عقد قرارداد با سجاد شهباززاده صحبت کرد.

رابطه مربی و باشگاه در هر زمانی ممکن است در هر زمانی در طول فصل به هر دلیلی از جمله مسائل انضباطی، خانوادگی، مالی یا عدم نتیجه گیری و چندین مورد پیش بینی نشده دیگر قطع شود. بنابراین باشگاه باید همیشه و در هر صورت گزینه دوم یا طرح ب برای چنین مشکلاتی داشته باشد. چیزی که اصلا در استقلال ندیدیم! آقای آجرلو در بحث مدیریت فصل گذشته همه چیز را حل کرد اما در این زمینه نشان داد که کوچکترین توجهی به موضوع جدایی مجیدی نداشته است. در ضمن مجیدی تصمیم شخصی گرفته است؟ آیا باشگاه او را رها کرد؟ آیا چنین بندی در قرارداد او گنجانده شده بود یا خیر؟ فردی که اغلب پس از جدایی از استقلال این تیم را در هاله ای از ابهام رها می کرد و قطعا باید در چنین مواقعی تصمیمات ناگهانی خود را پیش بینی می کرد.

اینکه وقتی آقای آجرلو در ابتدای فصل قرارداد فرهاد مجیدی را برای سه فصل تمدید کرد یعنی ساختار باشگاهش را بر اساس همکاری سه ساله با این مربی پایه ریزی کرد. وقتی آجرلو چنین تصمیمی گرفت، باید استراتژی خود را روشن می کرد اما مشخص شد که پس از جدایی مجیدی، استراتژی دقیقی ندارد.

چه سوالاتی؟

مسلما باشگاه در حال ضرر است، شهباززاده 32 ساله باید یک فصل را دور از زمین روی نیمکت سپری کند و جای خالی استقلال پر خواهد شد. دوست داشتم مدیران باشگاه کمی صبر کنند تا مربی جدید بیاید و خودش را انتخاب کند. البته برای شهباززاده که بازیکن سابق استقلال بود احترام خاصی قائل هستم و امیدوارم در سال های اخیر به موفقیت هایش در استقلال ادامه دهد اما از نظر حرفه ای کار درستی نبود.

چرا که سران باشگاه هیچ طرح B و II را برای هرگونه احتمال وقفه در همکاری با سرمربی در نظر نگرفته اند. در اینجا سوالات زیادی وجود دارد.