اندی رابرتسون روش جدید خنده‌داری را به اشتراک می‌گذارد که تیم لیورپول اکنون جریمه بازیکنان را مدیریت می‌کند

ما سه جلسه و سپس سه جلسه داشته ایم. من فکر می کنم همه ما خواب بودیم، صادقانه با شما! ما هیچ شانسی برای معاشرت واقعی نداشتیم [yet]اما ما همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم و تا به حال در این سفر چند جریمه جمع‌آوری کرده‌ایم.» اسکاتلندی به آن گفت وب سایت رسمی باشگاه

مرسی سایدرزها قرار است روز چهارشنبه ساعت 5:30 بعدازظهر در اولین بازی پیش فصل خود به مصاف کارلسروهر بروند، که باید به هواداران نگاهی آغازین به پسران جدید دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر بدهد.

رفاقت نقش مهمی در این امر ایفا خواهد کرد، زیرا یورگن کلوپ بیش از حد آگاه خواهد بود، و ما امیدواریم که چنین رفتارهای بدی به نزدیک‌تر کردن ستاره‌های لیورپول کمک کند و شانس ما را برای شروعی مثبت در فصل آینده افزایش دهد.

https://www.youtube.com/watch?v=atnSPOPXEfo

https://www.empireofthekop.com/2023/07/18/robertson-hilarious-handling-player-fines/ منبع:

EOTK Insider با نیل جونز: لیورپول می‌داند جانشین فابینیو “ترسناک” است، آخرین انتقال هندرسون، آینده لاویا چیست؟ ستاره ها برای تماشا و خیلی بیشتر!

بیشتر بخوانید: نیل جونز از هواداران می خواهد که نام جایگزین 23 ساله فابینیو را در ذهن داشته باشند. LFC می تواند او را در نظر بگیرد

به نظر می رسد تیم مسافرتی لیورپول یک روش منحصر به فرد جدید برای رسیدگی به جریمه بازیکنان قبل از فصل 2023/24 ابداع کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت نام لیورپول برای جردن هندرسون به عنوان مسیر انتقال رایگان رد شد – رومانو

پس از چنین کمپین ناامیدکننده ای در فصل 2022/23، البته فشارها نه تنها بر روی تیم جذب خواهد بود که در آستانه سفر به استمفوردبریج در ماه آگوست، افزودن های فوق العاده ای را در آنفیلد ایجاد می کند، بلکه باید اضافه شود. در مورد ستاره های فعلی که بازی خود را بالا می برند.

ما یک پرونده کوچک در دادگاه داریم تا ببینیم که آیا برخی از بچه‌ها از پس آن بر می‌آیند یا نه. بدیهی است که پرسش از افراد حاضر در جایگاه و مواردی از این دست کمی سرگرم کننده است.

همراه با جلسات کارائوکه برای سربازان جدید و تورنمنت های تنیس روی میز، دیدن این که تیم راه های جدیدی برای دمیدن بخار در بین تمرینات تمرینی ارائه می دهد بسیار عالی است.

«شما فقط سعی کنید این سفرها را تا حد امکان سرگرم‌کننده کنید. در زمین بازی بسیار رقابتی است، اما خارج از آن همه چیز به پیوند تیمی و تلاش برای جمع شدن و همچنین سرگرمی است.

اندی رابرتسون فاش کرد که هم‌تیمی‌هایش یک پرونده قضایی آتی تشکیل داده‌اند تا در مورد اینکه آیا تحریم‌ها علیه مجرمان مورد نظر اعمال می‌شود یا خیر، قضاوت کنند.