شریک FSG اذعان می کند که لیورپول به “سرمایه گذاری عظیم” نیاز دارد – لیورپول اف سی

گزارش‌ها حاکی از آن بود که انتظار می‌رفت در تابستان به توافق برسد، اما علیرغم ادعاهایی که مالکان فرمول 1 لیبرتی مدیا مدعی هستند، هنوز پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

باشگاه نمی تواند با تغییر چشم انداز فوتبال عقب بماند، بنابراین آنها باید در بازار باهوش و “منضبط” باقی بمانند.

در ماه نوامبر اعلام شد که FSG به دنبال سرمایه گذاری برای باشگاه است، اما هشت ماه بعد و پس از هجوم گمانه زنی های اولیه هیچ تحولی وجود نداشت.

خروج بازیکنان قریب‌الوقوع باعث می‌شود که سرمایه‌ها دوباره به تیم بازگردانده شود، اما این یک پذیرش واضح وجود دارد که سقف بدون سرمایه‌گذاری وجود دارد.

اگر اخبار را در اواخر سال گذشته از دست داده بودید، می‌توانستید به خاطر بی‌اطلاعی بودن درباره فروش جزئی باشگاه ببخشید، زیرا کار عادی بوده است.

مالکان باشگاه می‌دانند که سرمایه‌گذاری برای رقابت در یک چشم‌انداز دائماً در حال تغییر حیاتی است، و سام کندی، شریک FSG و رئیس و مدیر عامل شرکت بوستون رد ساکس، می‌گوید که پنهان نیست «سرمایه‌گذاری هنگفت مورد نیاز است».

توسعه فروش اقلیت باشگاه لیورپول به کندی پیش می‌رود، اما گروه ورزشی فن‌وی می‌داند که برای رقابتی ماندن به سرمایه‌گذاری هنگفت نیاز است.

امیدهایی وجود داشت که سرمایه‌گذاری به موقع برای پنجره تابستانی برسد، اما ورود الکسیس مک آلیستر و دومینیک زوبوسلای برای مجموع 95 میلیون پوند نشانه‌های اولیه حمایت از یورگن کلوپ بود.

اما اینکه چقدر باید منتظر باشیم تا یک فرصت سرمایه‌گذاری را ببینیم، باید دید که هم به نفع FSG و هم به نفع لیورپول باشد.

https://www.thisisanfield.com/2023/07/fsg-partner-admits-liverpool-needs-massive-investment/ منبع:

کندی گفت: “این باشگاه ها، این حق رای دادن ها، به سرمایه گذاری هنگفت نیاز دارند.” بلومبرگ.

«آیا ما منضبط هستیم؟ آیا سعی می کنیم منضبط باشیم؟ بله، البته، زیرا ما باید در حوزه توسعه بازیکنان برای بازیکنان آزاد و نقل و انتقالات هزینه کنیم که صحبت از فوتبال جهانی می شود.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 22 اکتبر 2015: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری و مدیر مایکل گوردون، قبل از بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل روبین کازان در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

استفاده از “منضبط” همراه با مدل خودپایه لیورپول تحت FSG است که جای کمی برای خطا در پنجره نقل و انتقالات باقی می گذارد.