انزو اولین بازی خود را جمعه شب برای چلسی انجام می دهد – Talk Chelsea

پاتر تایید کرده است که هنوز بازیکنان مصدومی مانند متئو کواچیچ و دنیس زکریا را در ترکیب خود دارد، اما او بن چیلول، ریس جیمز و رحیم استرلینگ را در ترکیب خواهد داشت. اما من باور ندارم که هیچ کدام از آنها مسابقه را شروع کنند.

من معتقدم که ما ممکن است چیزی شبیه به این را ببینیم:

با وجود اینکه هنوز بازیکنانی را از دست می دهیم، اما مطمئن هستم که این تیم به اندازه کافی برای شکست فولام خواهد داشت. و من واقعاً فکر می کنم که ما چاره ای نداریم جز اینکه فردا شب اولین بازی اش را برای چلسی به انزو بدهیم، و من برای آن هوس دارم!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/enzo-makes-chelsea-debut-on-friday-night/ منبع:

ما یک استراحت کوتاه داشتیم، و با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، واقعاً ایده آل بود. زمان خوبی برای گراهام پاتر بود تا بازیکنان جدیدش را دور هم جمع کند و روند ژل کردن را در تمرینات آغاز کند و دستوراتش را ابلاغ کند.

اکنون کمی خوشبین تر هستم که وارد نیم فصل دوم می شوم، صرفاً به این دلیل که ترکیب اصلی ما تقریباً از نیم فصل اول کاملاً تغییر کرده است. با آمدن انزو فرناندز در کنار استعدادهای درخشان هجومی، من کمی اعتقاد دارم که هنوز هم می‌توانیم در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم، اما این باید یک ضربه سخت باشد.

چلسی تنها دو بازی پیش با فولام بازی کرد و 2-1 شکست خورد. این اولین بازی ژائو فلیکس بود و او اخراج شد. تا آن لحظه احساس می‌کردم که در آن بازی خیلی راحت برنده می‌شویم.

بدیهی است که قبل از پرداختن به این موضوع، همه چیز بستگی به این دارد که مدارک او به موقع در مورد اینکه آیا انزو فرناندز اولین بازی خود را برای چلسی فردا عصر مقابل فولام انجام می دهد، بررسی شود. اما من شخصاً هیچ مشکلی در این زمینه پیش بینی نمی کنم.

البته طنز ماجرا این است که فولام در واقع سه مکان جلوتر از ما در لیگ است! اما پیروزی فردا چلسی باعث خواهد شد که آنها یک امتیاز از فولام پیشی بگیرند.

سوال بزرگ این است که چه کسی روی زمین این بازی را شروع می کند؟ چند بازیکن داریم که از مصدومیت بازگشته اند و البته چند چهره جدید. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم گراهام پاتر دنبال چه چیزی می رود.

این فشار از روز جمعه مقابل فولام آغاز می شود. زیرا اگر در بازی‌هایی مانند این برنده نباشیم، ممکن است همین الان با فشار UCL کنار بکشیم.

حتی با این حال، هیچ بازی آسانی در این لیگ وجود ندارد و فردا شب بازی سختی خواهد بود، اما من مطمئن هستم که برنده خواهم شد. فولام از زمانی که ما را شکست داد، دو بازی اخیر خود در لیگ را باخته است و چلسی هم فرم بهتری داشته و نتایج بهتری گرفته است. آونگ در جهت ما می چرخد ​​و ما 60 درصد احتمال برد داریم.

Formation 02 02 2023 09 06 27 کپی