پیش بینی استراماچونی: ایران از گروه خود خارج می شود

سرمربی ایتالیایی و سابق اینترمیلان درباره دعواهای مرحله یک هشتم نهایی و تقابل ایران و هلند نیز گفت: فکر می کنم این دیدار سخت باشد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود…هلند راهی دور بعدی خواهد شد.

استراماچونی در پایان اعلام کرد که انتظار دارد تیم ملی برزیل با غلبه بر فرانسه در فینال جام جهانی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال پیش بینی کرد که تیم ملی ایران از ترکیب خود خارج شود.

پیش بینی استراماچونی: ایران از گروه خود خارج می شود

استراماچونی با حضور در برنامه انتظارات درباره پیش بینی خود از نتایج گروه B گفت: پیش بینی این گروه واقعا سخت است. انگلیس اکنون بهترین لیست بازیکنان را دارد. در نتیجه آنها طبیعتا مهمترین تیم گروه هستند.

استراماچونی که با شروع لیگ نوزدهم هدایت استقلال را برعهده گرفت محبوبیت زیادی در بین هواداران پیدا کرد اما قبل از پایان نیم فصل به دلیل پرداخت نشدن درخواست هایش از این تیم جدا شد.


سرویس خبر شماره: 1854103
27 نوامبر 1401 ساعت 16:30
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برزیل قهرمان جام جهانی قطر است

وی ادامه داد: آمریکا پر از بازیکنان جوان است اما ایران بهترین نسل بازیکن تاریخ را دارد. در نتیجه پیش بینی می کنم انگلیس تیم اول گروه شود و ایران نیز به عنوان تیم دوم صعود کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پی حضور مهمانان مختلف در برنامه انتظاری که از شبکه الکاس قطر پخش می شود، آندره آ استراماچونی نیز در استودیو این برنامه حضور یافت و پیش بینی خود را از تیم های صعود کننده به دور بعد و … قهرمان این مسابقات اعلام شد