اینتر میامی، هم تیمی های جدید مسی را کشف کنید

این بازیکن 22 ساله آمریکایی فصل 2022 را به صورت قرضی در تیم USL Championship Tampa Bay Roadies گذراند. جونیور به فلوریدا کمک کرد تا در کنفرانس خود سوم شود و به نیمه نهایی پلی آف برسد.

این بازیکن 22 ساله اهل اکوادور در سال 2022 به صورت قرضی از ولورهمپتون واندررز به اینترمیامی پیوست و در ژانویه امسال به طور دائم قرارداد امضا کرد.

* فدریکو پیزارو

هموطن 28 ساله مسی در ژانویه امسال به این باشگاه پیوست. قبل از آمدن به MLS، او برای تیم های آرژانتینی کلاب سوسیال و دپورتیوو، جاستیسیا و ویلا دالمین بازی کرد. علاوه بر این، او برای باشگاه سوئدی AIK Futbol و Anorthosis Famagusta از قبرس و همچنین La Calera از شیلی بازی کرد.

البته اینترمیامی تیم بسته ای نیست و در تیمی که دیوید بکهام ستاره سابق فوتبال است، مسی بازیکنان زیر را به عنوان همراهان خط حمله خواهد داشت؛

این مهاجم 24 ساله آمریکایی الاصل با انتخاب اول سوپردرافت لیگ برتر فوتبال 2020 از سوی اینترمیامی انتخاب شد.این مهاجم در سه فصل ابتدایی حضورش در این تیم 44 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است. دو پاس گل نیز به ثبت رساند.

1884474

هافبک 29 ساله مکزیکی اگرچه مهاجم نیست، اما تعامل زیادی با مسی در زمین خواهد داشت. پیزارو در سال 2020 قبل از شروع این تیم به عنوان بازیکن دوم اینترمیامی انتخاب شد. مرد تامپا با تیم ملی خود قهرمان جام کونکاکاف 2019 شد. او با تیم هایش در لیگ مکزیک دو بار قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف و سه بار لیگ MX شد.

*کورنتین ژان

* نیکلاس استفانلی

* رابی رابینسون

او یک فوتبالیست 27 ساله فرانسوی است که در اواسط فصل 2022 به اینتر میامی پیوست. بازیکنی که به MLS ملقب بود قبل از آمدن به MLS، تمام دوران حرفه ای خود را در فرانسه با تیم های تولوز، موناکو و تروا گذراند و اخیراً در لنز بود. . او در اروپا 249 بازی در تمام رقابت ها انجام داد، از جمله یک بازی در لیگ قهرمانان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی آینده خود را مشخص کرده است و با وجود اینکه صحبت های زیادی در مورد بازگشت او به بارسلونا مطرح شده است، این بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته است که حرفه خود را در آن سوی دریا دنبال کند.اینترمیامی در MLS.

مسی به MLS خواهد آمد زیرا در سال های اخیر رشد زیادی داشته و طرفداران بیشتری پیدا می کند. برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال جهان از لیگ آمریکا عبور کرده‌اند و بدون شک حضور مهاجمی که اخیراً قهرمان جهان شده، توجه بیشتری را به این رقابت‌ها جلب خواهد کرد.

مهاجم 30 ساله ونزوئلایی در ژانویه امسال پس از 6 فصل حضور در آتلانتا یونایتد به اینتر میامی پیوست و در آنجا به موفقیت‌های زیادی دست یافت، از جمله نامش به عنوان تیم منتخب MLS در هر یک از سه فصل اول لیگ. او علاوه بر این که در سال‌های 2018 و 2019 با ارزش‌ترین بازیکن سال 2018 شناخته شد، کفش طلای MLS را با 31 گل در سال 2018 به دست آورد و همچنین سریع‌ترین بازیکن تاریخ MLS شد که به 100 گل در تمامی رقابت‌ها رسیده است. فقط در 125 بازی

1884475

مسی برای فصل جدید اینتر میامی را که متعلق به بکام است انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.

اینتر میامی، هم تیمی های جدید مسی را کشف کنید

این تصمیم آسانی برای لئو نبود زیرا او و خانواده اش می خواستند با بلوگرانا به بارسلونا بازگردند. علاوه بر این، به نظر می رسد همه چیز نشان می دهد که او پیشنهاد یک میلیارد دلاری عربستان سعودی را رد کرده است. البته مسی در این زمینه موضع مشخصی دارد. او می خواهد در یک لیگ رقابتی حضور داشته باشد تا در کوپا آمریکای بعدی در سطح بالایی بازی کند و این چیزی است که او برای رسیدن به آن با فوتبال در عربستان تلاش خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1942615
18 ژوئن 1402 در 02:16
7.4K |

0نقطه نظر

بازیکنانی که سوپراستار را در آمریکا همراهی می کنند

* جیک لا کاوا

به این ترتیب لیست این تیم، مسی هر چه نامیده شود، برای فصل آینده اینگونه خواهد بود؛

* لئوناردو کامپانا

مربی: خاویر مورالس
دروازه بان ها: کالندر، مارسمن، دوس سانتوس، جنسن
مدافعان: میلر، یدلین، نگری، مک وی، کریستف، گیبس، ملوان، آلن، نویل، فرای
هافبک ها: موتا، گرگور، آرویو، پیزارو، اولوآ، پوزاس، ریس، تقوایی
مهاجمان: استفانلی، مارتینز، کامپانا، تیلور، ژان، لاکاوا، کرماسکی، بورژلین، آزکونا، رابینسون



مجله اخبار فوتبال خارجی

*جوزف مارتینز