خبر خوب کاپیتان وستهام: زمان خداحافظی نیست!

در جریان بازی و در پایان شاهد شعارهای هواداران وستهام در مورد رایس بودیم. آنها می‌خواستند کاپیتان 24 ساله تیمشان حداقل یک سال دیگر بیرون بماند. رایس در مصاحبه پس از بازی با فیورنتینا خبرهای خوبی برای هواداران داشت و تاکید کرد که می خواهد یک فصل دیگر به حضورش در وستهام ادامه دهد.

1884472


سرویس خبر شماره: 1942618
18 ژوئن 1402 در 02:10
4.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رایس می خواهد یک سال دیگر در لندن بماند

دکلن رایس، کاپیتان و ستاره وستهم، شایعات جدایی خود را در پایان فینال لیگ اروپا بازگو کرد.

خبر خوب کاپیتان وستهام: زمان خداحافظی نیست!

رایس با اشاره به قراردادش با وستهام تاکید کرد که می خواهد حداقل یک فصل دیگر در تیم لندن سیتی بازی کند. “هنوز دو سال از قراردادم با وستهام باقی مانده است. از هر دقیقه بازی و کاپیتانی در این تیم لذت می برم و شما همیشه لبخند رضایت را روی صورتم می بینید. اکنون زمان جشن گرفتن است و باید منتظر باشیم.” ببین چه اتفاقی افتاده.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وستهام با پیروزی 2-1 مقابل فیورنتینا قهرمان لیگ اروپا در فصل 2022-23 شد تا دکلان رایس پس از 43 سال اولین جام تاریخ باشگاه را بالای سر ببرد. وی در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق، شایعات اخیر درباره جدایی خود را تکذیب کرد.

ملی پوش انگلیسی وستهام در واکنش به شایعات پیرامون آینده خود گفت: “هنوز زمان خداحافظی با وستهام فرا نرسیده است. گمانه زنی های زیادی وجود دارد و چند باشگاه خواهان جذب من هستند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و من همچنان بازیکن وستهام هستم.”