اینزاگی: ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم

مواجهه با رم؟ بازی مهمی مقابل تیم قدرتمندی خواهیم داشت. رم یک تیم فیزیکی است و فصل گذشته تنها تیمی بود که در کنار ما و میلان موفق به کسب جام شد. رم هم مثل ما به خاطر رقابت های داخلی بازیکنان زیادی نداشت و حالا که برمی گردد باید بازی مهمی را انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845875
08 مهر 1401 ساعت 19:57 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شده که این تیم باید اشتباهات خود را در زمین کم کند.

اینزاگی: ما مربیان همیشه در معرض خطر هستیم

سیمونه اینزاگی گفت: همه ما باید بیشتر تلاش کنیم و اول از همه باید از غفلت بازیکنان تیم در زمین کاسته شود، انتقادات زیادی صورت گرفته است، انتقادات سازنده را آنالیز کرده ایم و نداریم. به آنهایی که مربیان همیشه در آنها هستیم توجه کنید. ما در معرض خطر هستیم، باید در هر بازی و تمرین تصمیمات زیادی بگیریم، اما من آرام هستم.

من هر روز با کادرفنی و بازیکنان کار می کنم و خیلی آرام هستم. می دانیم که باخت خانگی مقابل اودینزه اتفاق افتاد زیرا ما پایین تر از سطح خود بودیم و با وجود اینکه توپ را در اختیار داشتیم، بازی را از دست دادیم. دیروز همه بازیکنان را برای اولین بار بعد از شکست خانگی مقابل اودینزه دیدم و با هم آنالیز کردیم که آن مسابقه چگونه پیش رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر قبل از استراحت از رقابت های داخلی عملکرد بدی داشت و حتی اخباری مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی این تیم به گوش می رسید. حالا نراتزوری در این هفته در یک بازی سخت به مصاف رم می رود و سیمون اینزاگی سرمربی جوان اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی تاکید کرد که نتایج اخیر را آنالیز کرده اند.

ترکیب خط میانی اینتر؟ کریستین اصلانی اخیراً عملکرد خوبی داشته است و قطعاً فردا یک فیکس خواهد بود. البته من در این خط با ترکیب مشکل دارم چون فقط چهار بازیکن در دسترس هستند و سه بازیکن در ترکیب ثابت خواهند بود.