بازیکنان این تیم تکذیب کردند؛ این تبانی در لیگ برتر تایید نشده است

این شایعات و شبهات در بازی با سپاهان شدت گرفت. برخی از بازیکنان نفت مسجد سلیمان در این باره صحبت کردند و هرگونه تبانی با بازیکنان سپاهان را تکذیب کردند.

سامان نریمان جهان که پیش از این در تراکتورسازی و پرسپولیس بازی می کرد، گفت: این مشکلات را از مغزتان بیرون کنید. مطلقا چیزی شبیه آن وجود ندارد. من هر کدام از این بچه ها را می شناسم، به هر حال ما 6 ماه است که با هم زندگی می کنیم. همه آنها فوتبال بازی کرده اند و در تیم های دیگر حضور داشته اند و رزومه دارند. از این بحث ها دوری کنید، اما نمی دانم چرا برخی بازیکنان روی کارهای دفاعی تمرکز نمی کنند. شاید در کار هجومی و در 6 موقعیت یکی از آنها را تبدیل به گل کنیم اما کار دفاعی فرق می کند. از خودم که تا آخر خط مقدم هستم، باید روی خیلی بیشتر از این تمرکز کنیم. باید در دفاع خیلی سخت گیرتر باشیم و کارهایی را که سرمربی تیم به ما می دهد با تمام وجود انجام دهیم تا نتیجه بگیریم.

پیمان میری مهاجم نفت مسجد سلیمان نیز در این باره صحبت کرد و گفت: بچه های این تیم پرافتخارترین بازیکنان ایران هستند. من به طور قطع می گویم که در این تیم اتفاقی نیفتاده و نخواهد شد. با کمترین شرایط مالی ساختیم و تمرین کردیم. این بچه ها آنقدر پاک هستند که این داستان ها در تیم ما وجود ندارد. فقط حاشیه ها تیم ما را خراب می کند. مردم به دنبال این هستند که تیم نتیجه نگیرد و با آن حواشی می خواهند تیم را به چالش بکشند. قطعا می گویم در بازی بعدی با نتیجه خوب زمین را ترک خواهیم کرد و به روند قبلی خود باز خواهیم گشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان با 4 گل شکست خورد. نفت مسجد سلیمان پیش از این در بازی های لیگ برتر شکست های سنگینی را متحمل شده بود. ناکامی هایی که در نهایت منجر به خداحافظی رضا مهاجری شد.