بازیکن پرسپولیس و طلسم عجیب تیم ملی (عکس)

حالا او امیدوار است در بازگشت به تمرینات پرسپولیس شاهد توجه بیشتر گل محمدی باشد و یحیی هم انتظار تلاش بیشتری از این بازیکن دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونمایی از محمدمهدی احمدی بعدازظهر تابستانی انجام شد. جایی که پرسپولیسی ها به خریدهای متوالی بسنده کردند و البته زمانی که انتظار داشتند انتقال سعید صادقی به تیمشان نهایی شود، یک مدافع چپ جوان و گمنام را در کنار مدیرعامل تیمشان و با پیراهن قرمز دیدند.


سرویس خبر شماره: 1852148
15 نوامبر 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
3.1 هزار |

0نقطه نظر

البته کسانی که لیگ برتر را با جدیت بیشتری دنبال کردند با خوش بینی و امید بیشتری به این انتقال نگاه کردند و در آن تصویر یک پدیده را در احمدی دیدند. مدافعی که در هایلایت تصویر بازیکنی باهوش، دونده و پرتلاش را به نمایش گذاشت که می تواند جایگزین خوبی برای سعید آقایی باشد.

هیچکس فکر نمی کرد دقایق بازی شیرزد تمیرف برای پرسپولیس در این فصل بیشتر از دقایق محمدمهدی احمدی باشد.

بازیکن پرسپولیس و طلسم عجیب تیم ملی (عکس)

احمدی با شروع بازی ذوب آهن 11 بازی پیاپی روی نیمکت نشست و از یحیی علی نعمتی در پستی غیر تخصصی استفاده کرد. جالب اینجاست که شیرزد تمیرف در این فصل 22 دقیقه بازی کرده و شانس بیشتری نسبت به احمدی برای بازی داشته است.

به نظر می رسد احمدی با بازی های خود در تمرینات نتوانست نظر یحیی را جلب کند اما در کمال تعجب کی روش او را با بازیکنان جوان برای تیم ملی انتخاب کرد.

در تابستان تمجیدها و تمجیدهای زیادی از او انجام شد و در اولین بازی فصل احمدی در پست دفاع چپ به میدان رفت تا بارقه های امیدی برای هوادارانی که منتظر حضور یک بازیکن جوان بودند. تیم اصلی پرسپولیس، جوانه زده نرفت.