بایرن در یک شب 380 میلیارد تومان ضرر کرد

ناکامی بایرن مونیخ در رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عواقب زیادی برای این تیم داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در آلیانس آره نا پذیرای ویارئال بود و در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 1 باخت در بازی. در نیمه بازی باز بمانید.
این یک شکست مهم برای تیم است، نه تنها در سطح ورزشی، بلکه در سطح مالی. رسیدن به نیمه نهایی می تواند نزدیک به 12.5 میلیون یورو برای بایرن به همراه داشته باشد که اکنون به ویارئال تعلق خواهد گرفت.
دریافت چنین مبلغی در شرایط فعلی می تواند برای این تیم اهمیت ویژه ای داشته باشد چرا که سران این باشگاه آلمانی باید تابستان آینده مذاکراتی را برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود که یکی از مهم ترین آنها روبرت لواندوفسکی است، آغاز کنند.
در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال این بازیکن به بارسلونا شنیده می شود. بسیاری از منابع بر این باورند که بارسا به ستاره لهستانی وعده دستمزد بالاتر داده است و رسیدن به نیمه نهایی می تواند یکی از انگیزه های بایرن برای ادامه مذاکرات با او باشد.

اگر این تیم موفق به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا می شد، درآمد حاصل از حضور در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به 101.52 میلیون یورو می رسید. در واقع، روند ارائه جوایز لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است: 15.64 میلیون یورو برای سهمیه، 2.8 میلیون یورو برای هر یک از شش برد مرحله گروهی، 9.6 میلیون یورو برای مرحله یک هشتم نهایی و 10.6 میلیون یورو برای یک چهارم. مرحله نهایی.
قهرمان 20 میلیون یورو و نایب قهرمان 15.5 میلیون یورو دریافت خواهند کرد که می تواند برای بایرن مونیخ بسیار مهم باشد. وضعیت این تیم پس از شیوع جهانی ویروس کرونا مانند همه باشگاه‌ها متزلزل بود و دریافت این مبلغ کمک شایانی به آنها کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1819432 |
24 فروردين 1401؟ 11:38 |
4,494 امتیاز خبر|

0نظرات

ضررهای مالی هنگفت بایرن با حذف از لیگ قهرمانان اروپا