با 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مشکلی با لیگ اروپا ندارم



سرویس خبر شماره: 1840600
05 شهریور 1401 ساعت 14:21 |
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کاسمیرو:

کاسمیرو مشکلی برای بازی در لیگ اروپا با پیراهن منچستریونایتد ندارد زیرا به اندازه کافی با رئال قهرمان لیگ قهرمانان شده است.

با 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مشکلی با لیگ اروپا ندارم

به گزارش «ورش سه»، جمعه گذشته منچستریونایتد کاسمیرو را در یک معامله بزرگ از رئال مادرید به خدمت گرفت و 70 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو به عنوان مبلغ اضافی پرداخت کرد. ستاره برزیلی قراردادی چهار ساله با شیاطین سرخ امضا کرده و یونایتد این گزینه را دارد که پس از پایان قرارداد، قرارداد کازمیرو را برای یک سال دیگر تمدید کند.

در ابتدا هیچ کس فکر نمی کرد کاسمیرو رئال را ترک کند اما او در مراسم خداحافظی خود گفت که پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول تصمیم به جدایی گرفته و به مدیر برنامه های خود اطلاع داد.

کاسمیرو همیشه آرزوی بازی برای منچستریونایتد را داشته و با وجود اینکه این باشگاه از اوج خود فاصله دارد و فصل را با دو شکست و یک برد آغاز کرد، به سرعت پیشنهاد شیاطین سرخ را پذیرفت.

کاسمیرو می تواند در رئال مادرید بماند و برای یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند، اما حالا باید در لیگ اروپا بازی کند. البته برای او مشکلی نیست. کاسمیرو در مصاحبه با ‘ESPN’ و در پاسخ به سوالی در مورد بازی در لیگ اروپا گفت“نه، من پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارم. لیگ اروپا اکنون چالش جدیدی برای من خواهد بود.”

توجه داشته باشید که کاسمیرو با رئال 18 جام از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی