بحران بازار بدهی پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد آل ثانی منچستریونایتد را جذاب تر می کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

تلگراف گزارش می دهد که شیخ جاسم بسیار مطمئن است که پیشنهاد او بهترین است و او موفق خواهد شد.


بحران کنونی بازار بدهی به این معناست که پیشنهاد بدون بدهی شیخ جاسم بن حمد آل ثانی برای منچستریونایتد نسبت به پیشنهاد سر جیم رتکلیف مطلوب‌تر است.


The Peoples Person را در ادامه دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/22/debt-markets-crisis-man-united-sheikh-jassim-bin-hamad-al-thani-261599/ منبع:

Peoples Person گزارش داد که انتظار می رود هم راتکلیف و هم قطری ها دومین پیشنهاد خود را در روز چهارشنبه ارائه کنند.

انتظار می‌رود که سر جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، پیشنهاد رقیب خود را ارائه دهد، اما قطری‌ها اکنون بر این باورند که دست بالا را در معامله‌ای که می‌تواند برجسته باشد، دارند.

این بعد می آید کردیت سوئیس تصاحب شد توسط یکی از بزرگترین رقبای خود در بانک سوئیس، UBS. کردیت سوئیس بدترین زیان خود را از زمان بحران مالی جهانی به ثبت رساند. سهام در طول هفته 25 درصد سقوط کرد و صاحبان حساب های وحشت زده روزانه تا 10 میلیارد دلار برداشت کردند. وام اضطراری 54 میلیارد دلاری از بانک ملی سوئیس نتوانست این وضعیت را مهار کند.

تنها قطری‌ها هستند که می‌توانند بدون وام‌دهی وال‌استریت معامله کنند و معتقدند که پایه‌های بسیار محکمی دارند. گفته می‌شود که گلدمن ساکس و جی‌پی‌مورگان چیس و شرکت به سرمایه‌گذاری پیشنهاد رتکلیف با اوراق قرضه و وام بیش از ارزش بدهی ناخالص فعلی یونایتد به مبلغ 680 میلیون پوند کمک می‌کنند.

این پیشنهادات پس از آن مطرح شد که هر دو طرف هفته گذشته پس از بازدید از اولدترافورد با مقامات ارشد منچستریونایتد گفتگوهای مثبتی انجام دادند.

تلگراف اشاره می‌کند که علیرغم اینکه راتکلیف از نظر وام‌ها یک شرط مطمئن است و سابقه قابل توجهی در انجام سرمایه‌گذاری‌های موفق دارد، این بحران به این معنی است که بانک‌های سرمایه‌گذاری به شدت نسبت به متحمل شدن زیان محتاط هستند.

این نشریه مدعی است: «شیخ جاسم بن حمد آل ثانی «بسیار مطمئن است» که پیشنهاد بدون بدهی او برای خرید منچستریونایتد بر خانواده گلیزر پیروز خواهد شد، زیرا نبرد 5 میلیارد پوندی برای تصاحب این تیم وارد مرحله تعیین کننده خود می شود.

به باور خودی های شهر، بحران در بازارهای بدهی در پی بحران بانکی سوئیس تنها به جذابیت تنها پیشنهاد دهنده ای که به تامین مالی وابسته نیست، می افزاید.

رتکلیف اخیرا اذعان کرده است که برای پرداخت بهای “احمقانه” برای یونایتد مورد آزار و اذیت قرار نخواهد گرفت و اگر شرایط درست نباشد، او را ترک خواهد کرد.

فاجعه Credit Suisse باعث ورشکستگی در سراسر بخش مالی جهانی شد، بنابراین تصاحب UBS برای جلوگیری از خونریزی.

با این حال، تلگراف خاطرنشان می کند که «منابع نزدیک به میلیاردر [Ratcliffe] از شرایط احتمالی بازار که می‌تواند به هر نحوی پیشنهاد او را مختل کند، نادیده گرفته شدند.»