بحران کریستیانو رونالدو و اریک تنهاخ / کی برنده می شود؟/ آقای رونالدو برای تمرین آمد!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که به همراه جورجینا در مایورکا به تعطیلات می گذرد، به صراحت اعلام کرد که می خواهد یونایتد را ترک کند و به بازی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. این بازیکن 37 ساله تصمیم خود را گرفته و می خواهد از جمع شیاطین سرخ جدا شود و نمایندگانش فعالانه به دنبال پیشنهاد مناسب برای او هستند. آنها با چلسی و بایرن مونیخ در مورد انتقال احتمالی صحبت کرده اند، در حالی که ناپولی نیز مایل است این بازیکن را به ایتالیا بازگرداند. اسپورتینگ لیسبون و پورتو هر دو به دنبال این هستند که ببینند آیا می توانند او را بازگردانند یا خیر.

انتظار می رود رونالدو چند روزی را در کارینگتون سپری کند و روز جمعه به همراه هم تیمی هایش به تور 16 روزه تایلند و استرالیا برود. تنهاچ در هفته اول پیش فصل بازیکنانش را تحت تاثیر قرار داد و مارکوس راشفورد در مصاحبه هایش از او تمجید کرد. اما او کار سختی در پیش دارد تا نظر رونالدو را برگرداند. رونالدو می خواهد از فرصت کوچکی که برایش باقی مانده نهایت استفاده را ببرد و در باشگاهی بازی کند که توانایی رقابت در لیگ قهرمانان را دارد. او هنوز می‌خواهد در سال‌های پایانی خود بازیکنی سرسخت باشد و برای کسب جام با باشگاه‌های بزرگ رقابت کند، اما فکر نمی‌کند یونایتد بتواند این فرصت را به او بدهد.

این واقعیت که یونایتد هنوز بازیکن جدیدی به تیم اضافه نکرده است، رونالدو را بیشتر نگران کرده است. یونایتد اولین خرید خود را از تایرل مالزی روز دوشنبه تکمیل کرد و انتظار می رود در پنجره نقل و انتقالات بیشتر فعال باشد. با این حال، رونالدو تصمیم خود را گرفته است و فکر نمی کند در یونایتد به جایی برود.

در حالی که بسیاری از بازیکنان هنوز از تعطیلات بازنگشته اند، رشفورد یک هفته است که در منچستریونایتد تمرین می کند و معتقد است که بازیکنان به محض ورود تنهاخ تحت تاثیر او قرار خواهند گرفت. مهاجم تیم ملی انگلیس گفت: او روی چمن و قوانین هر مسابقه بسیار دقیق عمل می کند. همه چیز تازه است و این طراوت برای ذهن و جسم مفید است. همه ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما یونایتد آماده است تا با اسطوره باشگاه خود کمی سخت بگیرد. موضع آنها همچنان این است که بازیکن پرتغالی فروشی نیست و با باشگاه قرارداد دارد و موظف است تا پایان قراردادش بماند. رونالدو فصل گذشته 24 بار گلزنی کرد و شیاطین سرخ در تلاش هستند تا او را در این تابستان در باشگاه نگه دارند. با انتقال داروین نونس به لیورپول، آنها این بازیکن اروگوئه ای را رها کردند و آنتونی، ستاره برزیلی 70 میلیون پوندی آژاکس را نخریدند.